Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mitt äldsta mail i gmail är över 20 år. Det är äldre än gmail självt.

Visserligen migrerat från en studentmail någon gång kring 2007, men ändå.

Postat
15 minuter sedan sa slejnard:

Mitt äldsta från Hebréerna eller var det Filesteerna 🤔. Använder fortfarande min Mail sen jag började med internet. Hotmail… år minns jag ej

Åfan. Var det i din inkorg man grävde fram dödahavsrullarna?

• Haha 2
Postat
20 minuter sedan sa Neosus:

VARFÖR.. kommer det upp bröd när jag söker på korv?? 

Man blir ju förbajjad! 

Det låter som du bör ställa om sökläget på den där suspekta sidan du är inne på.

Postat (redigerat)

Ser just nu en film som heter Wolf om en pojke som tror han är en varg. 

”Jacob, en man som tror att han är en varg fångad i en människokropp, skickas av sin familj till en klinik där han tvingas genomgå allt mer extrema former av helande terapier i händerna på Djurskötaren. Jacobs enda tröst är den gåtfulla vildkatten som han vandrar runt med på sjukhuset mitt i natten.”

Redigerat av slejnard
Postat
30 minuter sedan sa Fidden:

Det låter som du bör ställa om sökläget på den där suspekta sidan du är inne på.

Hittar inga inställningar på Coop...

julli-pose.GIF.067df6c38fb5b0610d9cb8674655b286.GIF

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Ser just nu en film som heter Wolf om en pojke som tror han är en varg. 

”Jacob, en man som tror att han är en varg fångad i en människokropp, skickas av sin familj till en klinik där han tvingas genomgå allt mer extrema former av helande terapier i händerna på Djurskötaren. Jacobs enda tröst är den gåtfulla vildkatten som han vandrar runt med på sjukhuset mitt i natten.”

Låter sjukt påkolat.

Postat
30 minuter sedan sa slejnard:

Snarare påkoalat. Faktiskt bättre än vad det kan tyckas 👍

Nu tänker du på klassikern Eukalyptus Now med Marlon Brando.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.