slejnard Postat 10 februari 2023 Postat 10 februari 2023 19 minuter sedan sa Fidden: Vet inte riktigt. Lite oklart. Men det går över. Ja det gör det.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Det gör det! krya påse Fidds! Ser ut att bli en oanständigt fin dag idag! Det där lät okaraktäristiskt optimistiskt av mig...
Fidden Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Vissa dagar går allt åt helvete. Andra dagar är det sol, fågelkvitter på vägen till heminredningsaffären, man hittar allt som stylisten ordinerat inför visning, på vägen hem sladdar man in precis när konditoriet stänger och köper de sista 2 semlorna och sen kommer man hem precis när skidskyttet börjar.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 (redigerat) Måste vara ett helvete att bo så nära en skidskyttebana!? Att duckande springa hem i sicksack med två semlor i näven och precis klara sig. Detta djeffla skjutande... Jag menar... Här ger man stackars unga nysvenskar skulden för allt att när det i själva verket är skidskyttarnas fel! Redigerat 11 februari 2023 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Jag tar det lugnt. Kollar lite tv och inväntar mello.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Mello... Plötsligt fick jag en tonartssänkning i brallan. Kanske borde man ändå vara som alla andra och titta på det? Ja, mello alltså.
Fidden Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Uje har tappat rösten, men det gör inte nåt. Han duger ändå.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 (redigerat) Nå... Låt 1. Har redan glömt refrängen ur denna pop låt. Intetsägande indeed. Låt 2. Lesbo grejen säljer inte låten och det måste väl ändå vara meningen med det hela? Ligger i tiden liksom. Har glömt refrängen på den också. Låt 3. Ehh... Nästa. Låt 4... Vi får vänta. Mellansnack. Ska vara roligt. Han nämner Joe Cocker bror Strepto. Kul. Redigerat 11 februari 2023 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Låt 4. Dansa Pausa grabbarna är på väg. Nåja, den kanske vi inte ska skicka men det blir en radio dänga.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Låt 5. Hästjazz. Inget fel på jazz, country kan ha sin charm också. Introt/första delen av verserna har en smula Shallow med Lady GaGa och Brandon Cooper, smak men så är det ju. Allt i mello är oftast snott. otroligt nog tycker jag detta är den starkaste låten hittills.
Fidden Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Just nu sa Dark Of Light: Låt 5. Hästjazz. Inget fel på jazz, country kan ha sin charm också. Introt/första delen av verserna har en smula Shallow med Lady GaGa och Brandon Cooper, smak men så är det ju. Allt i mello är oftast snott. otroligt nog tycker jag detta är den starkaste låten hittills. De försökte väl göra detta, men det gick inte riktigt.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Parkour skämt på g. Tantparkour ser jag varje dag på jobbet. Gamla tanter med rullator ska in i bussen. Ett äventyr och mycket roligare än detta.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 1 minut sedan sa Fidden: De försökte väl göra detta, men det gick inte riktigt. Ligger mycket i det kompis!
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Uh. Den där Ukraina kopplingen med pappa historien. Jag ser många ensamstående mammor från Ukraina, varje dag. I can relate to that. Va? Om jag..? Nej, inte skulle jag utnyttja tillfället. Jag är ju för i helvete DoL!!
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Låt 6. Hade hoppats på en starkare röst men Ukraina säljer just nu utav olika orsaker... Men det kan gå om vi inte hittar någon starkare låt.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Låt 7. Oh, den här kommer att gå hett on teh raddiåh. En ung vagt dansande deodorant. Säljande ref. men skulle den ha någon chans. Är tveksam. Igen.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 4 minuter sedan sa Fidden: Bättre sång än ujje Ujje lät och såg ut som en anemisk nyhetsuppläsare från någon obskyr lokal TV station norr om Norrland.
Fidden Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Elakt att lägga barnuppträdandet sist, så knattarna var tvungna att hålla sig vakna så länge.
Fidden Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Just nu sa Dark Of Light: Ujje lät och såg ut som en anemisk nyhetsuppläsare från någon obskyr lokal TV station norr om Norrland. Det är hans grej. Se hans film för fan, så jävla bra.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Får göra det. Men what´s up med Macken overallen?
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Ukrainskan förtjänar ta hem det. Det är vad lilla jag tycker.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Just nu sa Fidden: Ja det kändes lite buskis. Indeed. Svårt att sälja in "buskis" och "Macken" till Europa.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 G:son. Kan inte påstå att vi umgås men visst har vi pratat en del, t om ätit burgare ihop och har en del gemensamma låtskrivarbekanta som Calle Kindbom och Mikael Wendt t ex.
Dark Of Light Postat 11 februari 2023 Postat 11 februari 2023 Tyckte att det stod "Heja cock" på skylten, men det står "Heja gock". Fullt begripligt...
Recommended Posts