Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Rätt dålig dag faktiskt. G’natt ya’ll

IMG_8633.jpeg

Annons
Postat

Torbjörn var så nöjd. Lions-ordförande OCH solarieägare. Och imorgon blir det bridge-blandning. 

Ibland är livet bra underbart.

Screenshot_20231007-230722156_1.jpg

Postat
10 timmar sedan sa Fidden:

Torbjörn var så nöjd. Lions-ordförande OCH solarieägare. Och imorgon blir det bridge-blandning. 

Ibland är livet bra underbart.

Screenshot_20231007-230722156_1.jpg

Jag blev oförhappandes och alldeles ohemult sugen på choklad när jag såg bilden. Närmare bestämt en chokladtomte, ity det är jul snart.

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Jag blev oförhappandes och alldeles ohemult sugen på choklad när jag såg bilden. Närmare bestämt en chokladtomte, ity det är jul snart.

Kanske går att lansera en ny produkt annars, chokladnobelpristagare. 

Postat

Inatt har jag icket kunnat sova pga idiot grannar... så jag har varit jävligt sur och grinig idag. Men det gick över när jag gick ut på en mini promenad och handlat en påse bilar.

Bland annat!

Intresse klubbhelvete antecknar antar jag.. boredom.GIF.aca7379ec70b60bf4d9d843cab612ff3.GIF

Jävla rövarslen! 

Postat
18 timmar sedan sa CHAE:

Rätt dålig dag faktiskt. G’natt ya’ll

IMG_8633.jpeg

Ja alltså, det var ju också en förbannat sopig PT🙄

Postat
32 minuter sedan sa CHAE:

Ja alltså, det var ju också en förbannat sopig PT🙄

Det måste få vara sopigt ibland oxå. Allt kan ju inte vara på topp.... eller ja alltså. Ja.

Nej!

Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Jag orkade. Bytt är bytt! Skönt styrkepass. Ja ingen snö ännu men kan komma förbi snart. Såg förresten ett gäng svanar 🦢 landa på ängen 😊

Ni bor bra till! Kan tänka mig att ni ser djur hela tiden. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.