slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Jag siktar på topp tre! Men lär inte hamna där då det är fler än tre deltagare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Räknar med att ett proffs vinner, kanske Nay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 8 minuter sedan sa Dark Of Light: CHAE??? Never forget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Jag skulle nog tippa på att den som kommer 1:a.... vinner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Det låter rimligt. Men tvåa och trean då? De vinner ju också nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Just ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Jag måste hitta fler tänkande smilisar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Det fins dem som föredrar tvåan framför ettan. Detta trots det är tvärtom, fast det bror ju på betraktnings vinkeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Nu var det inte snusk hen tänkte på! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 55 minuter sedan sa Neosus: Jag skulle nog tippa på att den som kommer 1:a.... vinner! Hur kan du vara så tvärsäker pd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 1 minut sedan sa slejnard: Hur kan du vara så tvärsäker pd? Nä de kan man ju faktiskt inte vara... Nu när jag tänker efter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Ska man koka sig lite kaffe? En behöver inte sova.. Lix.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 11 minuter sedan sa Neosus: Nä de kan man ju faktiskt inte vara... Nu när jag tänker efter.. Det är dock inte så att jag misstror dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 8 minuter sedan sa Neosus: Ska man koka sig lite kaffe? En behöver inte sova.. Lix.. Precis, du är ju GUD. 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 EXAKT! Så e de glömde ja bort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Vet ni hur jävla gammal Gud är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Jättejättegammal! Typ 45 minst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: CHAE??? C-ordet??? 1 timme sedan sa Fidden: Never forget. XD 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Det fins dem som föredrar tvåan framför ettan. Detta trots det är tvärtom, fast det bror ju på betraktnings vinkeln N-ordet ånyo??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Nutella? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Från det ena till det andra. I påskas påbörjade jag en låt som jag igår började få klart allt utom sången. Blev faktiskt riktigt nöjd med solot- första tagningen! Nu till frågan. Är den värd att brygga vidare på med text och melodi? 🎶 Har ni nån idé kring kompet och ljudbilden? Försökte blanda torra å blöta ljud… https://www.dropbox.com/scl/fi/0xizl61195hzwffuvhjy8/long-song-p-sk-80-utan-s-ng.wav?rlkey=3hi69gqngptm4271egup92pyp&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 10 minuter sedan sa Fidden: Nutella? Fartsoup? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 (redigerat) 9 minuter sedan sa slejnard: Från det ena till det andra. I påskas påbörjade jag en låt som jag igår började få klart allt utom sången. Blev faktiskt riktigt nöjd med solot- första tagningen! Nu till frågan. Är den värd att brygga vidare på med text och melodi? 🎶 Har ni nån idé kring kompet och ljudbilden? Försökte blanda torra å blöta ljud… https://www.dropbox.com/scl/fi/0xizl61195hzwffuvhjy8/long-song-p-sk-80-utan-s-ng.wav?rlkey=3hi69gqngptm4271egup92pyp&dl=0 Lite Cream White Room över början där men det gör ju inget. Det låter riktigt bra! JAG tycker att du ska jobba på text, sång och melodi på den där. Har inget att tillägga i övrigt! Grymt! 👍 Redigerat 4 oktober 2023 av Neosus 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 1 minut sedan sa Neosus: Lite Cream White Room över början där men det gör ju inget. Det låter riktigt bra! JAG tycker att du ska jobba på melodi och sång och text på den där. Har inget att tillägga i övrigt! Grymt! 👍 Tackar! Ja jag tror det kan bli bra. Vissa gitarrslingor kan ligga som grund för sångmelodierna. Cream gillar jag! Spelade både White room och sunshine back in the days. Bra band! 🎗️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Bland det bättre du har gjort hittills! Låter skitbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 12 minuter sedan sa slejnard: Fartsoup? That's the F-word 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 11 minuter sedan sa Neosus: Bland det bättre du har gjort hittills! Låter skitbra! Kul å höra! Försöker vara mer och mer noggrann. Mycket tack vare feedback från dig och andra. Den här får låt nummer 61 i skrivblocket. Har lätt passerat 100 totalt mer eller mindre seriösa låtar. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 Det var snabbt författat! Tänker på livet och sambon. ”Living here for today” ska den heta. ref Hope that were having more time Hope that were staying alive Living here for today Dying is so far away Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2023 Dela Postat 4 oktober 2023 På tisdag åker vi ner och läkarbesök onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts