Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Dark Of Light:

CHAE??? blink.gif

C-ordet???

1 timme sedan sa Fidden:

Never forget.

XD

39 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det fins dem som föredrar tvåan framför ettan. Detta trots det är tvärtom, fast det bror ju på betraktnings vinkeln julli-gruble.GIF

N-ordet ånyo???

Link to comment
Dela på andra sajter

Från det ena till det andra. I påskas påbörjade jag en låt som jag igår började få klart allt utom sången. Blev faktiskt riktigt nöjd med solot- första tagningen! Nu till frågan. Är den värd att brygga vidare på med text och melodi? 🎶 Har ni nån idé kring kompet och ljudbilden? Försökte blanda torra å blöta ljud…

 

https://www.dropbox.com/scl/fi/0xizl61195hzwffuvhjy8/long-song-p-sk-80-utan-s-ng.wav?rlkey=3hi69gqngptm4271egup92pyp&dl=0

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa slejnard:

Från det ena till det andra. I påskas påbörjade jag en låt som jag igår började få klart allt utom sången. Blev faktiskt riktigt nöjd med solot- första tagningen! Nu till frågan. Är den värd att brygga vidare på med text och melodi? 🎶 Har ni nån idé kring kompet och ljudbilden? Försökte blanda torra å blöta ljud…

 

https://www.dropbox.com/scl/fi/0xizl61195hzwffuvhjy8/long-song-p-sk-80-utan-s-ng.wav?rlkey=3hi69gqngptm4271egup92pyp&dl=0

Lite Cream White Room över början där men det gör ju inget. Det låter riktigt bra!

JAG tycker att du ska jobba på text, sång och melodi på den där. Har inget att tillägga i övrigt!

Grymt!

👍

Redigerat av Neosus
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Lite Cream White Room över början där men det gör ju inget. Det låter riktigt bra!

JAG tycker att du ska jobba på melodi och sång och text på den där. Har inget att tillägga i övrigt!

Grymt!

👍

Tackar! Ja jag tror det kan bli bra. Vissa gitarrslingor kan ligga som grund för sångmelodierna. Cream gillar jag! Spelade både White room och sunshine back in the days. Bra band! 🎗️ 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Neosus:

Bland det bättre du har gjort hittills! Låter skitbra! 

Kul å höra! Försöker vara mer och mer noggrann. Mycket tack vare feedback från dig och andra. 
 

Den här får låt nummer 61 i skrivblocket. Har lätt passerat 100 totalt mer eller mindre seriösa låtar. 

IMG_4394.jpeg

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...