Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

1 minut sedan sa Neosus:

Ja dom kommer ut och tittar när det händer grejer! Och helst ska det filmas med mobilerna oxå. 

 

Det är dessa tanter oförmögna till. T om ungarna hade vett att hålla sig undan. yppah.GIF

7 minuter sedan sa slejnard:

Fryntligt!

Har backat bak bandet om ni orkar en lyssning till. Känner mig labil.

 

https://www.dropbox.com/scl/fi/qd92sll6b1kqpd0sohfqg/Reaching-Out-v2.mp3?rlkey=d4b479y646fkfl611sqo0acmz&dl=0

Sååå.... Vad är du osäker på? Tycker att det låter bra! Sången sitter riktigt bra. Basen, kanske en aning för hög, annars 👍 säger jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
4 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det är dessa tanter oförmögna till. T om ungarna hade vett att hålla sig undan. yppah.GIF

Sååå.... Vad är du osäker på? Tycker att det låter bra! Sången sitter riktigt bra. Basen, kanske en aning för hög, annars 👍 säger jag!

Det är mest mixen jag blir grå av. Två säger backa base...så då kanske jag är i land efter det 😄 TACK!

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Naymari:

Ville inte vara med i mixtävlingen, men laddade ner filerna för jag var nyfiken. Nu har jag snart gjort en mix så nu måste man ju typ vara med för att rättfärdiga tiden jag lagt

 

Tankade hem filerna nu för att se vad det var för nåt, men det är så mycket grejer som jag inte vet vad jag ska använda till. Sånt där får ni som tycker det är kul pyssla med.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Tänkte på det jag å! Olika spår för leadsången tex

Ja vad är det för otyg? Och att gitarren bytte spår hela tiden. Satt ständigt och skruvade för glatta livet på nåt som inte lät längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...