Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 1 minut sedan sa Neosus: Ja dom kommer ut och tittar när det händer grejer! Och helst ska det filmas med mobilerna oxå. Det är dessa tanter oförmögna till. T om ungarna hade vett att hålla sig undan. 7 minuter sedan sa slejnard: Fryntligt! Har backat bak bandet om ni orkar en lyssning till. Känner mig labil. https://www.dropbox.com/scl/fi/qd92sll6b1kqpd0sohfqg/Reaching-Out-v2.mp3?rlkey=d4b479y646fkfl611sqo0acmz&dl=0 Sååå.... Vad är du osäker på? Tycker att det låter bra! Sången sitter riktigt bra. Basen, kanske en aning för hög, annars 👍 säger jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Jaha ja... men det är ju för sent nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är dessa tanter oförmögna till. T om ungarna hade vett att hålla sig undan. Ungarna är väl hemma och skruvar ihop vapnen iofs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 8 minuter sedan sa Neosus: Det där är bättre (i min smak iallafall) men jag tror du kan dra ner basgitarren några duttar... Okej ska testa det. Är nog benägen att hålla med. Kanske körerna ner ett uns å. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är dessa tanter oförmögna till. T om ungarna hade vett att hålla sig undan. Sååå.... Vad är du osäker på? Tycker att det låter bra! Sången sitter riktigt bra. Basen, kanske en aning för hög, annars 👍 säger jag! Det är mest mixen jag blir grå av. Två säger backa base...så då kanske jag är i land efter det 😄 TACK! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Nu tar det sej! Sakta lägger låten/båten in mot land 😊 https://www.dropbox.com/scl/fi/w2j2g5wsqbbpqpet2opb3/Reaching-Out-v2.mp3?rlkey=58b16yhrve0et62bsta54ae6y&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Nu gör du the DoL. Lägg undan låten ett eller två dagar och sedan lyssnar du på den med freeesha öron. Gärna genom något annat än i studion. DÅ märker du OM något annat behöver göras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Bra råd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Ja mycket bra råd 👍 Jag blir nästan manisk när jag mixar. Ändå vet jag att det blir som bäst när den får gro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Fryntligt ska alltså in på lodrätt 7.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Ville inte vara med i mixtävlingen, men laddade ner filerna för jag var nyfiken. Nu har jag snart gjort en mix så nu måste man ju typ vara med för att rättfärdiga tiden jag lagt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 16 minuter sedan sa Naymari: Ville inte vara med i mixtävlingen, men laddade ner filerna för jag var nyfiken. Nu har jag snart gjort en mix så nu måste man ju typ vara med för att rättfärdiga tiden jag lagt Kul 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 1 timme sedan sa Naymari: Ville inte vara med i mixtävlingen, men laddade ner filerna för jag var nyfiken. Nu har jag snart gjort en mix så nu måste man ju typ vara med för att rättfärdiga tiden jag lagt Tankade hem filerna nu för att se vad det var för nåt, men det är så mycket grejer som jag inte vet vad jag ska använda till. Sånt där får ni som tycker det är kul pyssla med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 (redigerat) Mycke jox med det där! Vi får se om jag lämnar in mitt bidrag i tävlingen! 😅 Redigerat 22 september 2023 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Man behöver inte använda alla. Men visst, ett herrans pyssel är vad det var. Ändå rolig grej och bra inspelning 👍. Gillar rösten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 2 minuter sedan sa Neosus: Mycke jox med det där! Vi får se om jag lämnar in mitt bidrag i tävlingen! Jag tycker det var lite märkligt inspelat iallafall vissa grejjer, men vad vet jag om sånt? 😅 Tänkte på det jag å! Olika spår för leadsången tex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Ska jag vara med ska jag fanimig använda alla filer! NI SKA FÅ SEEEEE! MOUAHAHAHAAA 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Precis! Varför redigerade jag mitt inlägg där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Eller ja alltså... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 En massa dist på grejerna så ska ni få se på självaste fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Eller höra menar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Klart ni ska vara med! Sätt allt på 10 plus lite extra bas på allt så blir det bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 8 minuter sedan sa Fidden: Ska jag vara med ska jag fanimig använda alla filer! NI SKA FÅ SEEEEE! MOUAHAHAHAAA Du kan göra en sån där modern Singer songwritern version? jag har iOS 17! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 1 timme sedan sa slejnard: Du kan göra en sån där modern Singer songwritern version? jag har iOS 17! Nä jag tänkte applicera min bästa guide. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Den mixen känner sig nog kränkt.. eller jag menar cranked menar jag! Eller jag menar... det menar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 1 timme sedan sa slejnard: Tänkte på det jag å! Olika spår för leadsången tex Ja vad är det för otyg? Och att gitarren bytte spår hela tiden. Satt ständigt och skruvade för glatta livet på nåt som inte lät längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Hur gör man med trummorna förresten? Kör man en gate för att försöka isolera den mikade trumdetaljen, eller låter man alla trumljudet låta från alla kanaler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Alla trumljudet. Ormet krupet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts