Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023

CHAE

Recommended Posts

Annons
8 timmar sedan sa Neosus:

Jag saknar det där livfulla som du hade i dom första versionerna. Jag föredrar en mix som är mer skitig och livfull snarare än en clean och proffsig men tråkig (i min mening) mix.

Håller helt med. Måste hitta tillbaka till rötterna på denna. 
morn å KPD

Dela på andra sajter

Vardags action! 2 polisbilar, räddningstjänst o sjukvårdare här ett par trappor bort. Jag gjorde rättsväsendet en tjänst och öppnade yrappdörren åt de. 2 snögga poliskvinnor tackade ödmjukast.

Nåja, ingen aning vad som hänt. Jag ser fram emot att få en Junior G-man badge som tack.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Neosus:

Det händer grejer lite varstans! 

Blåljuspersonalen gör ett häst jobb!

Ja, d e d d gör! Samma gäller gårdens skvallerkärringar. Inget drar ut dem så fort som blåljus på gården. Det skulle vara loppmarknad då... Nej, inte ens den drog så här mycket nyfikna. Märkligt vad folk måste gotta sig i andras olycka! Tredje polisutryckningen som jag bevittnat idag.

En vanligt fredag i Skövde, nothing to see here. Cirkulera!

Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Dark Of Light:

Ja, d e d d gör! Samma gäller gårdens skvallerkärringar. Inget drar ut dem så fort som blåljus på gården. Det skulle vara loppmarknad då... Nej, inte ens den drog så här mycket nyfikna. Märkligt vad folk måste gotta sig i andras olycka! Tredje polisutryckningen som jag bevittnat idag.

En vanligt fredag i Skövde, nothing to see here. Cirkulera!

Ja dom kommer ut och tittar när det händer grejer! Och helst ska det filmas med mobilerna oxå. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.