Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 ...ovanligt vanligt tillåmed!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 (redigerat) 19 minuter sedan sa Neosus: Redigerat 21 september 2023 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Grattis till PTn neosus! 👍 Jag ser då idol jag. Kvalvecka nästa vecka. vart sugen på julmust jag å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Har jag mixat bort mig? Kort version av valsen där: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Jag saknar det där livfulla som du hade i dom första versionerna. Jag föredrar en mix som är mer skitig och livfull snarare än en clean och proffsig men tråkig (i min mening) mix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 8 timmar sedan sa Neosus: Jag saknar det där livfulla som du hade i dom första versionerna. Jag föredrar en mix som är mer skitig och livfull snarare än en clean och proffsig men tråkig (i min mening) mix. Håller helt med. Måste hitta tillbaka till rötterna på denna. morn å KPD ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 14 timmar sedan sa Fidden: Tur att de lämnade bilarna, kan inte vara lätt att styra med de där ramarna. Bara man håller sig innanför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Smungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 43 minuter sedan sa slejnard: Smungrig Kebabrulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Tog halvdag. Hade några komptimmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Nice! Här varte krämwienerbröd å kaffe. Det är ju ändå helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Här blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Jag har idag druckit te. Inget kaffe. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Ur koppar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Hmm 🤔 kanske lite mindre basigt åtminstone och smutsa ner nån gitarr 🎸 och byta tillbaka kaggen. Tänker 💭 högt här om ni undrar. Blir en liten tupplur pd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Hade förresten en VOP DC framför mig när jag körde hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Very old person driving car Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Det får bli pangkaka på det det är ju ändå torfredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Kaboomcookierhurfriyay! varmt ute. Ska man klippa gräset ett sista varv månne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Vardags action! 2 polisbilar, räddningstjänst o sjukvårdare här ett par trappor bort. Jag gjorde rättsväsendet en tjänst och öppnade yrappdörren åt de. 2 snögga poliskvinnor tackade ödmjukast. Nåja, ingen aning vad som hänt. Jag ser fram emot att få en Junior G-man badge som tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Det händer grejer lite varstans! Blåljuspersonalen gör ett häst jobb! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Häpnadsväckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 Fryntligt! Har backat bak bandet om ni orkar en lyssning till. Känner mig labil. https://www.dropbox.com/scl/fi/qd92sll6b1kqpd0sohfqg/Reaching-Out-v2.mp3?rlkey=d4b479y646fkfl611sqo0acmz&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 2 minuter sedan sa Neosus: Det händer grejer lite varstans! Blåljuspersonalen gör ett häst jobb! Ja, d e d d gör! Samma gäller gårdens skvallerkärringar. Inget drar ut dem så fort som blåljus på gården. Det skulle vara loppmarknad då... Nej, inte ens den drog så här mycket nyfikna. Märkligt vad folk måste gotta sig i andras olycka! Tredje polisutryckningen som jag bevittnat idag. En vanligt fredag i Skövde, nothing to see here. Cirkulera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 4 minuter sedan sa slejnard: Fryntligt! Har backat bak bandet om ni orkar en lyssning till. Känner mig labil. https://www.dropbox.com/scl/fi/qd92sll6b1kqpd0sohfqg/Reaching-Out-v2.mp3?rlkey=d4b479y646fkfl611sqo0acmz&dl=0 Det där är bättre (i min smak iallafall) men jag tror du kan dra ner basgitarren några duttar... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2023 Dela Postat 22 september 2023 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja, d e d d gör! Samma gäller gårdens skvallerkärringar. Inget drar ut dem så fort som blåljus på gården. Det skulle vara loppmarknad då... Nej, inte ens den drog så här mycket nyfikna. Märkligt vad folk måste gotta sig i andras olycka! Tredje polisutryckningen som jag bevittnat idag. En vanligt fredag i Skövde, nothing to see here. Cirkulera! Ja dom kommer ut och tittar när det händer grejer! Och helst ska det filmas med mobilerna oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts