slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 He regn ☔️ här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 64 streams so far Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Apropå rim. Jag hade en låt för en herrans massa år sedan som hette ”Girl, ge mig en öl. ” Är det bra rim? vet inte varför den poppade upp i huvudet 😄 kass låt vill jag minnas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Hittade! Från digitalporta-tiden 2005. Mestadels instrumental. Sjunger svag, lågt mixad https://www.dropbox.com/scl/fi/dr2j614il5b6h2l6to190/girl-l-mix2.mp3?rlkey=iiml1oej3snc9t5iey42kfc80&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 september 2023 Trådstartare Dela Postat 21 september 2023 Göl, ge mig en öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Görl, ge mig en Earl. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Det var nog ett fint rim på Al Bundy-tiden, men numera är det nog inte gångbart att basera en hel låt på att ens partner ska hämta en öl åt en. "Girl, får jag köpa dig en öl? Du kan bjuda nästa gång, eller swisha om du vill. Jag köper dig inte som en prostituerad, haha. Ja alltså, vi kan väl sätta oss och pra... nähe? Ok. Vakten? Varför ropar du på vak.. SLÄPP MIG, SLÄPP SA JAG, JAG KAN GÅ SJÄLV! Jaha, kan jag få min jacka då? SKA JAG STÅ HÄR UTE OCH FRYSA!? VafaAAAn! FASCIST!" Ja, där har du en text som heter duga! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Ja och dessutom den enda textraden i låten! Kanske har utvecklats lite sen dess ändå även om jag inte är nån lyrikmästare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 🍰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Smörgås. Utan sand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Ingen häxa heller btw. Ville bara flika in det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Nu jädrar är det polisingripande och hojtande på andra sidan gatan.. *spännande* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Vafalls 😱 här varte stekt körv stekt pära stekt ägg. Å draknästet på tv 📺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 14 minuter sedan sa Neosus: Nu jädrar är det polisingripande och hojtande på andra sidan gatan.. *spännande* Hm, det var ett par månader sedan det hände här här. Lite fyllebråk då bara. Smått underhållande sett från första parkett (balkongen). Å andra sidan det här ett väldigt lugnt område, det är hela 2 år sedan en blev knivad här. Jaha, vad verkar problemet vara där då? För mycket hembränt? Eller har gängen gjort det oundvikliga och flyttat ytterligare några snäpp uppåt i landet för att finna "frid" till sina göromål? Någon försökte ta sitt liv vid järnvägsstationen over here idag dock. Polis och ambulans senare tillkallades och allt gick bra. Förra sommaren var det dock en som lyckades. En kollega såg det hända, sådant glömmer man aldrig. Djupt tragiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Vet inte riktigt vad som händer här men 2 polisbilar och ambulans är där. Nu har hojtandet tystnat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Btw, Slej. Har du varit med om något sådant här eller liknande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Just nu sa Neosus: Vet inte riktigt vad som händer här men 2 polisbilar och ambulans är där. Nu har hojtandet tystnat. Ja... Hojta så här dags... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Funderar på att gå och handla btw (glass bl.a.)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Btw, Slej. Har du varit med om något sådant här eller liknande? Såg det där. 😅 Sett björnar vid två tillfällen. Från bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Tur att de lämnade bilarna, kan inte vara lätt att styra med de där ramarna. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Sugen på must. Är det inte jul snart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 ...varningsskott ska ha avlossats oxå! Uschaligen! Jaja! Snart är det jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Har inte den bästa kollen men nog trodde jag att aktiern skulle sticka iväg nu när Payday 3 är släppt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Går och handlar imorgon istället! Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 (vatten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 En bitter person på DI spottar ur sig en massa dynga, men det blir nog bra till slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2023 Dela Postat 21 september 2023 Ja de e som vanligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts