Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Funderar lite på om jag ska beställa nya strängar till mina instrument... bör vara åtminstone 10 år sedan det hände senast 😆

Postat
41 minuter sedan sa Neosus:

Måste byta på min för att tunnaste strängen gick av till slut! Brukar inte hända på min gura i vanliga fall! 

Var brukar strängen gå av då? 

Postat
6 timmar sedan sa slejnard:

Nu bär det av till Luleå för kattutställning. Min kanna brygd är också slut. Överbryggar det mesta

Vad har ni för katter. Mitt x hölls med Cornish Rex ett tag som hon tävlade med, back in the day.

21 minuter sedan sa Fidden:

Var brukar strängen gå av då? 

Under ollonet, frenulum heter strängen. Inget farligt, ge fan i instrumentet ett tag bara så läker den av sig självt.

Postat
Just nu sa Neosus:

Blev tvungen att gå och handla säkringar för att proppen gick... Så då passade jag på att handla glass!

julli-hop.GIF.73ee6a398bd06bc2ab8ac28d7e57b77f.GIF

Hade det inte varit bättre att köpa proppar? Vart gick den? Smälte glassen? Vilken sorts glass, surströmming?

Postat
16 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vad har ni för katter. Mitt x hölls med Cornish Rex ett tag som hon tävlade med, back in the day.

Under ollonet, frenulum heter strängen. Inget farligt, ge fan i instrumentet ett tag bara så läker den av sig självt.

Dom är fina på sitt sätt Cornish Rex. Maine Coone är snyggast och ståtligast. Louice dotter har tre st neva mascqerad- sibirisk katt. Zed ställer hon ut i helgen 

Postat
5 minuter sedan sa slejnard:

Byter strängar en-två ggr/år. 10 år var länge. Greppbrädan måste kännas som en pizzaspade och strängarna nästan rostiga? 

Pizza Riff är gött.. 

Postat
9 minuter sedan sa slejnard:

Byter strängar en-två ggr/år. 10 år var länge. Greppbrädan måste kännas som en pizzaspade och strängarna nästan rostiga? 

Jag märker inget konstigt om jag ska vara ärlig. Får väl hoppas jag märker nåt när jag väl byter.

Postat
30 minuter sedan sa slejnard:

Dom är fina på sitt sätt Cornish Rex. Maine Coone är snyggast och ståtligast. Louice dotter har tre st neva mascqerad- sibirisk katt. Zed ställer hon ut i helgen 

Hon (vi) hade Devon Rex också. Bonus dottern var päls allergiker men dessa gick bra att ha. Lycka till med tävlandet!!! 

• Tack! 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.