Neosus Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 27 minuter sedan sa CHAE: Den DÄR bilden är Photoshoppad det ser ju vem som helst...
Dark Of Light Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 19 minuter sedan sa Neosus: ...eller är det saft? ... eller är det sant?
slejnard Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Bra feedback från yngsta i klanen. Hon fyller 2 år snart. Började dansa till låten 👍 1
CHAE Postat 8 september 2023 Trådstartare Postat 8 september 2023 …och om DoL börjar dansa blir det rättegång😳
Fidden Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 Hur går det med herr Berghagen idag? När medier går ut och meddelar dödsfall och sedan dementerar har jag en känsla av att det brukar vara någon anhörig som ännu inte underrättats...
Dark Of Light Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Hur går det med herr Berghagen idag? När medier går ut och meddelar dödsfall och sedan dementerar har jag en känsla av att det brukar vara någon anhörig som ännu inte underrättats... Ja. Inte första gången heller(?) Har för mig att han blev dödförklarad lite för tidigt för flera år sedan också? Kan ha fel dock. Skamligt är det att inte föra ordentlig research innan skandal rubrikerna går igång. Han ligger dock nersövd efter en hjärtoperation. Håller tummarna för att han är på fötterna snart igen.
Dark Of Light Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 1 timme sedan sa Fidden: ☀️ Ja. Känns dock som den där sista pusten ur en luftmadrass. Soligt i början på nästa vecka, sedan mulnar det på. Någon gång måste det ju ske. Sedan är det jul 🎅
Fidden Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja. Inte första gången heller(?) Har för mig att han blev dödförklarad lite för tidigt för flera år sedan också? Kan ha fel dock. Skamligt är det att inte föra ordentlig research innan skandal rubrikerna går igång. Han ligger dock nersövd efter en hjärtoperation. Håller tummarna för att han är på fötterna snart igen. Det var väl nåt skämt som spårade ur senast?
Fidden Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 Hittade inte svaret. Men här får ni ekonomisk rådgivning istället.
Dark Of Light Postat 9 september 2023 Postat 9 september 2023 34 minuter sedan sa Fidden: Hittade inte svaret. Men här får ni ekonomisk rådgivning istället. Miket vikti met ekånimis råd jivnin, även får Verghage. Han är fin, Fuentes Bergström. 16 timmar sedan sa CHAE: …och om DoL börjar dansa blir det rättegång😳 Det är väldigt sällan jag dansar men om det händer måste det vara rätt sorts musik. Kanske något högoktanigt, gärna ett smått dieseldoftande alster som: 2
Recommended Posts