Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

…och om DoL börjar dansa blir det rättegång😳

Postat

Hur går det med herr Berghagen idag? När medier går ut och meddelar dödsfall och sedan dementerar har jag en känsla av att det brukar vara någon anhörig som ännu inte underrättats... 

Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Hur går det med herr Berghagen idag? När medier går ut och meddelar dödsfall och sedan dementerar har jag en känsla av att det brukar vara någon anhörig som ännu inte underrättats... 

Ja. Inte första gången heller(?) Har för mig att han blev dödförklarad lite för tidigt för flera år sedan också? Kan ha fel dock. Skamligt är det att inte föra ordentlig research innan skandal rubrikerna går igång. Han ligger dock nersövd efter en hjärtoperation. Håller tummarna för att han är på fötterna snart igen.  

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

☀️

Ja. Känns dock som den där sista pusten ur en luftmadrass. Soligt i början på nästa vecka, sedan mulnar det på. Någon gång måste det ju ske. Sedan är det jul 🎅

Postat
8 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ja. Inte första gången heller(?) Har för mig att han blev dödförklarad lite för tidigt för flera år sedan också? Kan ha fel dock. Skamligt är det att inte föra ordentlig research innan skandal rubrikerna går igång. Han ligger dock nersövd efter en hjärtoperation. Håller tummarna för att han är på fötterna snart igen.  

Det var väl nåt skämt som spårade ur senast?

Postat
34 minuter sedan sa Fidden:

Hittade inte svaret. Men här får ni ekonomisk rådgivning istället.

Miket vikti met ekånimis råd jivnin, även får Verghage. 

Han är fin, Fuentes Bergström.

16 timmar sedan sa CHAE:

…och om DoL börjar dansa blir det rättegång😳

Det är väldigt sällan jag dansar men om det händer måste det vara rätt sorts musik. Kanske något högoktanigt, gärna ett smått dieseldoftande alster som:

CHAE High Prepping.jpg

• Haha 2
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.