slejnard Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 9 minuter sedan sa Neosus: Satt och lyssnade på den i natt! 👍 Som vanligt hittar man grejer man kunde göra bättre i mixen men man får vara nöjd i stort tycker jag. Då da! Jo nån gång måste man nöja sig. Annars är det svårt få färdigt. Bra jobbat 👍
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Man får säga att det är ett rejält rekordförsök på gång om han ska lägga ribban på 200 meter. 1
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Kanske enklare att gå. Med sträckt knäled och konstant markkontakt.
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Fast gångsporten har iofs ändrats lite på senare tid. Det krävs inte lika mycket markkontakt längre. Lite som Jonas Gardell faktiskt. 2
slejnard Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Lunchat fesk pd. Panerad regnbåge 🌈. Ikväll har vi kombinerat kalas för sambon och litet releaseparty med släkten…
Dark Of Light Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Plötsligt kom han bara fram. Ställde sig i vägen när man försökte läsa inläggen... Djävligt oförskämt faktiskt. 2
Neosus Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Kontrollant tant Chae! JO tant rimmar på kontrollant de va bara därför jag skrev dit de... Bara därför.... SÅatte.. Schuu..
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Plötsligt kom han bara fram. Ställde sig i vägen när man försökte läsa inläggen... Djävligt oförskämt faktiskt. Vi har en såndär app som vi blivit påtvingade inom regionen. En dam som vandrar in i bild i skärmens nedre hörn och påminner oss om att ta en paus. Nåt hälsofrämjande skit. Kanske skulle modda den så att CHAE kikar fram istället.
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 Det är det jag alltid sagt på mina karatekurser. MARAKUNAAAAA MIKOOOOOOOOLV
Dark Of Light Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 56 minuter sedan sa Fidden: Vi har en såndär app som vi blivit påtvingade inom regionen. En dam som vandrar in i bild i skärmens nedre hörn och påminner oss om att ta en paus. Nåt hälsofrämjande skit. Kanske skulle modda den så att CHAE kikar fram istället. Bra idé! Med "jämna mellanrum". Kanske kan han dra lite osth historia också?
Dark Of Light Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 (redigerat) . Redigerat 8 september 2023 av Dark Of Light 1
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 YouTubes algoritmer prickade rätt för en gångs skull. Detta var något jag ville se. Hade ingen aning om varför de bråkat på Cypern.
CHAE Postat 8 september 2023 Trådstartare Postat 8 september 2023 Etapp 4 Hunnebostrand - Ramsvik c:a 8,2 km. 50/50 landsväg/skogsväg och kustklippor. Gött väder. All is well❤️ @Dark Of Light Jag visste att du skulle…❤️🔥 3
Fidden Postat 8 september 2023 Postat 8 september 2023 HUR får du skorna att sväva fritt i luften sådär?
CHAE Postat 8 september 2023 Trådstartare Postat 8 september 2023 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja... Han ser dig. 42 minuter sedan sa slejnard: De gör han. Han är överallt! Indeed I am! 14 minuter sedan sa Neosus: Vagott! Ja alltså pastan där.. Jetegoth! 11 minuter sedan sa Fidden: HUR får du skorna att sväva fritt i luften sådär? It’s magic, baby✨
CHAE Postat 8 september 2023 Trådstartare Postat 8 september 2023 11 timmar sedan sa Fidden: Va gö ni?
Recommended Posts