Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Vet inte varför jag fick munspel i hjärnan.. men skulle inte en sådan passa? Någon duktig blues munspelare som kompar lite lätt på munspel..

Redigerat av Neosus
Postat
49 minuter sedan sa Neosus:

Vet inte varför jag fick munspel i hjärnan.. men skulle inte en sådan passa? Någon duktig blues munspelare som kompar lite lätt på munspel..

He va ingen dum idé! Är du haj 🦈 på sån? Jag Känner kanske nån som kan. Eventuellt 🤔 

Postat

Bröst kommer i par. Jag tycker det låter bra. Sången är bra, gillart´! Höj cymbalerna en smula och munspels idén är bra, gör det! Gött sväng, sätter sig som en surströmmingsglass i ljumsken.

Postat
50 minuter sedan sa slejnard:

Ja kanske det svänger mer om jag höjer OH. Hade dragit ner dom. Tack för beröm och synpunkter. Tycker du körerna ska ligga? (Mellan…)

Bara det liggs till höger och vänster så kan det bli... som det bli! blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Postat
1 minut sedan sa Neosus:

Bara det liggs till höger och vänster så kan det bli... som det bli! blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Alltså att man lägger dom till höger och vänster.. alltså! blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.