Dark Of Light Postat 2 september 2023 Postat 2 september 2023 Är inte det en adress i Amsterdam? Mitt minne är något dimmigt...
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 7 timmar sedan sa Neosus: Finns Vulva 184? Nä så många har iallafall inte jag kommit upp i.
slejnard Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Kulturdag i Storforsen! Molnen spricker upp som flickan sa.
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 34 minuter sedan sa Neosus: Vagott (som pojken sade)! Han som ville bli lite mer på hugget, eller rapp som han uttryckte det?
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Kollar på Finnkampen och ser en svensk dam med nummerlapp skriven med tusch skymta ibland, hon tävlar i gång. Hon går långsammare än damerna jag brukar möta som går powerwalk. Alltså mycket långsammare. Vinnaren gick i mål för 10 minuter sedan. Önskar Jakob Hård kunde ge någon backstory, men han undviker det.
Neosus Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 35 minuter sedan sa Fidden: Han som ville bli lite mer på hugget, eller rapp som han uttryckte det? Precis han e de! Svårt med rap tycker vissa. Själv har jag inga problem med det!
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Det var nog en junior jag såg, en av dem gick 3 km på ca 32 minuter.
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Herregud vad jämnt. Oavgjord poängställning i herrkampen. Speakern gissar att Sverige ändå vann och alla spelar med.
slejnard Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Vem vann då? hemma nu. Borta förut men hemma nu som sagt.
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Arenaspeakern tycks ha gissat rätt. Sverige vann på både herr- och damsidan. Kajsa fick bada.
Fidden Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 "Töm vattentanken" stod det på torktumlaren. Dumheter, finns ingen vattentank på den! Bara att ignorera och starta om. Sen kollade jag manualen. Sen tömde jag vattentanken.
slejnard Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Vad tror ni om detta då? Sången färsk. Lånade text från gammal låt. Funkar det eller ? Tips mottages tacksamt: https://www.dropbox.com/scl/fi/18fqpr7cd3jdl4uwys9t5/sex-tta-p-sk-slasks-ng.mp3?rlkey=n4dnqwx51xvsqop0k84oso6jz&dl=0
slejnard Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Fick tips av sambon att dämpa oktavgitarren några dB och slipa några varv på sången
Neosus Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Låter som att du har processat trumljudet ganska hårt. Jag skulle nog göra tvärtom och inte påverka ljudet så mycket och låta dess grundljud få vara som det är, samt putta fram trummorna i mixen lite mer. Tror jag? Annars låter det bra!
slejnard Postat 3 september 2023 Postat 3 september 2023 Det ska jag testa! Jo det är precis det jag gjort… processat dom alltså. Ska testa ditt tips. Tack! Det är ezdrummer2. Har väntat länge på riktiga trummor men han har fullt upp med familjen å jobb å sånt så testar joxa lite själv. De e ändå kul e de!
Recommended Posts