Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
34 minuter sedan sa Neosus:

Vagott (som pojken sade)! 

Han som ville bli lite mer på hugget, eller rapp som han uttryckte det?

Postat

Kollar på Finnkampen och ser en svensk dam med nummerlapp skriven med tusch skymta ibland, hon tävlar i gång. Hon går långsammare än damerna jag brukar möta som går powerwalk. Alltså mycket långsammare. Vinnaren gick i mål för 10 minuter sedan. Önskar Jakob Hård kunde ge någon backstory, men han undviker det.

Postat
35 minuter sedan sa Fidden:

Han som ville bli lite mer på hugget, eller rapp som han uttryckte det?

Precis han e de! Svårt med rap tycker vissa. Själv har jag inga problem med det! 

coffee.GIF.615af63fba6d7dd79a88678ea5fefa45.GIF

Postat

Herregud vad jämnt. Oavgjord poängställning i herrkampen. Speakern gissar att Sverige ändå vann och alla spelar med. 

Postat

"Töm vattentanken" stod det på torktumlaren. 

Dumheter, finns ingen vattentank på den!

Bara att ignorera och starta om.

Sen kollade jag manualen.

Sen tömde jag vattentanken.

Postat

Låter som att du har processat trumljudet ganska hårt. Jag skulle nog göra tvärtom och inte påverka ljudet så mycket och låta dess grundljud få vara som det är, samt putta fram trummorna i mixen lite mer. Tror jag? JC_thinking.GIF.49a10c9577930771dc89d3bcb72a81c9.GIF

Annars låter det bra! 

Postat

Det ska jag testa! Jo det är precis det jag gjort… processat dom alltså. Ska testa ditt tips. Tack! Det är ezdrummer2. Har väntat länge på riktiga trummor men han har fullt upp med familjen å jobb å sånt så testar joxa lite själv. De e ändå kul e de! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.