Dark Of Light Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 Hur många överlevde surströmmings attacken?
slejnard Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur många överlevde surströmmings attacken? Jag åt 2, Louice 6-7 och Dan (Louice bror) 6-7. Riktiga gormander det där. Är ingen storslukare men går an med alla tillbehör såsom mandelpotatis gräddfil lök och tunnbröd
Fidden Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 54 minuter sedan sa slejnard: Jag åt 2, Louice 6-7 och Dan (Louice bror) 6-7. Riktiga gormander det där. Är ingen storslukare men går an med alla tillbehör såsom mandelpotatis gräddfil lök och tunnbröd Pratar vi antalet klämmor nu, eller firrar? Fileer eller hela?
slejnard Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 7 minuter sedan sa Fidden: Pratar vi antalet klämmor nu, eller firrar? Fileer eller hela? Antal fiskar, hela. Jag åt två klämmor. De andra två åt mindre bröd och mer fesk. Burken var från förra året. Smakade inte så mycket då men nu perfekt lagrad.
Dark Of Light Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 41 minuter sedan sa slejnard: Antal fiskar, hela. Jag åt två klämmor. De andra två åt mindre bröd och mer fesk. Burken var från förra året. Smakade inte så mycket då men nu perfekt lagrad. Ja, själva burken smakade nog inte så mycket varken då eller nu. Blott ett år förändrar troligtvis inte smaken på en plåtburk såvida den inte marinerats i någon smakgivande substans såsom; ättika, barksyra, sillspad, gödsel, Cola Zero, lönnsirap eller kontaktlim. Såvida inte ytrost har ackumulerat sig på själva ytan till sagda burk! Det förändrar ju förutsättningarna för en smakupplevelse radikalt vill jag hävda! Huruvida det förhåller sig så förtäljer inte historien då detaljerna verkar hållas inne av skribenten. Vi läsare av inläggen har ju ingen möjlighet att avgöra sanningshalten av ytrost förekomsten på ovan nämnda burk så slutsatsen blir att historien är antingen av hedningarna i norr, påhittad, fabulerad eller att det hela möjligtvis är en ren lögn, kanske rent av osanning. 1 timme sedan sa Neosus: Jag har handlat GLASS!! Det rör sig inte om surströmmingsglass!? 1
Dark Of Light Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 55 minuter sedan sa Fidden: Eller överlevare som ni åt upp? Kan man äta ner överlevare eller gäller det bara vid uppkast?
Fidden Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 1 minut sedan sa Dark Of Light: Kan man äta ner överlevare eller gäller det bara vid uppkast? En relevant fråga, du träffar ju mest underlevare du.
Fidden Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 Har en fix idé om att jag ska sätta den där jävla basslingan i en enda tagning. Det är ju helt sjukt hur lite man lär sig på 200 försök. Spelar fortfarande fel på samma ställe heeeela tiden. Tur det är en kul bit att spela.
Neosus Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 SÅ... med andra ord så är upplevelseindustrin på nedgång och framfa...förfall menar jag...? Va? Svara?
Dark Of Light Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 15 minuter sedan sa Fidden: En relevant fråga, du träffar ju mest underlevare du. De levereras via en underlevarleverantör.
Dark Of Light Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 8 minuter sedan sa Neosus: ...nej svara inte förresten! En surströmmings sandwich?
Neosus Postat 1 september 2023 Postat 1 september 2023 Näe.. En heeelt vanlig glass e de! Med smak av slungad gås och gammal herre.
Recommended Posts