Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
15 timmar sedan sa slejnard:

Ni är trevliga allihopa! ☺️

Nu är vi på plats i Umeå. Undersökning onsdag torsdag. 

Lycka till idag, tänker på er

• Tack! 1
Postat

Idag hade någon gjort bort sig på ett spektakulärt sätt här på Region Jönköping. Alla hade bytt förnamn. Jag fick heta Karl. Fullständigt kaos, ingen kunde ansluta till möten eller nånting. Ibland går larmet eftersom passersystemet inte känner igen den som öppnar dörren.

• Haha 2
Postat
5 timmar sedan sa Fidden:

Idag hade någon gjort bort sig på ett spektakulärt sätt här på Region Jönköping. Alla hade bytt förnamn. Jag fick heta Karl. Fullständigt kaos, ingen kunde ansluta till möten eller nånting. Ibland går larmet eftersom passersystemet inte känner igen den som öppnar dörren.

Karl Fidden. There it is!

• Gilla 1
Postat
6 timmar sedan sa Fidden:

En monumental fuck-up av bibliska mått. Tänkte på om det skulle hända min arbetsgivare, helvete vilket mayhem🙃😱

Postat

Här övar man elbas-tagningen om och om igen tills man inte spelar så mycket fel längre, sen när man ska spela in skiten är fingrarna tokslut. 

Rinse and repeat antar jag.

Postat
58 minuter sedan sa CHAE:

En monumental fuck-up av bibliska mått. Tänkte på om det skulle hända min arbetsgivare, helvete vilket mayhem🙃😱

De fick ihop det till slut, men inte innan ett gäng svar på röntgenundersökningar och dylikt var signerade med läkarnas nya fräsiga namn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.