slejnard Postat 16 augusti 2023 Postat 16 augusti 2023 OK! Ser att Jesper gör en resa på forumets förstasida. Kan det vara en Ozth-resa???
CHAE Postat 16 augusti 2023 Trådstartare Postat 16 augusti 2023 2 timmar sedan sa slejnard: OK! Ser att Jesper gör en resa på forumets förstasida. Kan det vara en Ozth-resa??? Starkt i så fall.
Dark Of Light Postat 16 augusti 2023 Postat 16 augusti 2023 Näverlursfansfarsosth! Tenn e sTark Tenn Tuuh!
Neosus Postat 16 augusti 2023 Postat 16 augusti 2023 (redigerat) Jag säger då bara en endaste en sak! Redigerat 16 augusti 2023 av Neosus Glömde en bokstäv
slejnard Postat 16 augusti 2023 Postat 16 augusti 2023 Imorn får jag kul på jobbet . Ska spela in två låtar med Elin. Hon jag hade Eva Cassidy projektet med för en herrans massa år sedan. Två covers- gitarr och sång 2
CHAE Postat 16 augusti 2023 Trådstartare Postat 16 augusti 2023 1 timme sedan sa slejnard: Så Sam född -82 mixar glass nuförtiden Vilket i sig hänger ihop med necroposting i Storforum😲😵💫 #foliehattpå
slejnard Postat 17 augusti 2023 Postat 17 augusti 2023 (redigerat) Eller satt SAM i 82 mixerbord? Har funderat på detta. Och vem stal glassen??? Redigerat 17 augusti 2023 av slejnard
Dark Of Light Postat 17 augusti 2023 Postat 17 augusti 2023 4 timmar sedan sa Dark Of Light: 4 timmar sedan sa Neosus: 4 timmar sedan sa Fidden: 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Ach, zooooo! Zhünchroniziert akffe getrinket am herren. Nü OS kren? Tet gällah att ta choren i hårnen und öva. Churschtrömming premiääh am itag. Nåon hää inneh zom gillar eländeth? Fifan.
Fidden Postat 17 augusti 2023 Postat 17 augusti 2023 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Ach, zooooo! Zhünchroniziert akffe getrinket am herren. Nü OS kren? Tet gällah att ta choren i hårnen und öva. Churschtrömming premiääh am itag. Nåon hää inneh zom gillar eländeth? Fifan. Jag gillart.
Dark Of Light Postat 17 augusti 2023 Postat 17 augusti 2023 Det blir lite som konstsim? Där sitter de. 3 herrar. Välklädda förstås eller vågar man tro på trikåer? Kaffe inmundigas synkront med millimeter precision. Kanske lite andra rörelser också? Kastar kopparna till varandra. De fångas elegant upp och fylls på igen. Kanske byter man plats med varandra runt bordet på något imponerande sätt. Är det musik till? Hur ser regelverket ut egentligen..? Otroligt att det inte redan finns. Jag ser oss där som Sveriges representanter. Vilket lag! I trik... Nej. Vi skiter i det.
Recommended Posts