Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Spontanbeställde en synth jag, för att fira att regnet liksom dansat sig runt stan idag. Nästan helt torrt hela dagen.

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Nej. Ja lite avkopplande kanske 

😄

Jag kan komma och klippa erat gräs! Sedan!

Någon gång!

I framtiden!

• Tack! 1
Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Spontanbeställde en synth jag, för att fira att regnet liksom dansat sig runt stan idag. Nästan helt torrt hela dagen.

Vagott! Vad blev det för en manick?

Postat
5 timmar sedan sa slejnard:

Inte helt lätt att hålla stämningen på gitarren i denna fuktighet. 

Inget regn här iaf. Läste att Hans snurrar runt. Hwad blifva månde? Inte så kul för de drabbade. 

Enligt någon väderspåare; "Det kommer bli ganska stora regnmängder, framför allt över Halland som ser ut att få mest regn, men även Värmland och Dalsland. Vädret kommer avta successivt i södra halvan av landet och på fredag har regnovädret nått Norrland."

Postat
28 minuter sedan sa Neosus:

Mycket bra köp! 👍

Ja jag hoppas det, den verkar vara smidig att skruva ljud på. Inte så mycket fipplande i menyer och skit.

Postat

Om man har moln på vägen, och vill anlita någon som kan tippa bort dem, då kan man ringa och boka en ångvält.

• Haha 1
Postat

Snö alltså! Från ovan! Alltså någon skänker snö! Från ovan. Alltså snön. Kommer i från ovan! 

Alltså nån!

Alltså eller inte nån! Det sitter ju ingen där ovan! Och skänker snö!

Alltså!

• Haha 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.