slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 17 minuter sedan sa Fidden: Är det verkligen sant att en tomte dör varje gång man nyser? Någon som är insatt i senaste forskningen i ämnet? Jag har inte hängt med de senaste åren. Pseudovetenskap! Klart det inte gör.
Fidden Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 1 minut sedan sa slejnard: Pseudovetenskap! Klart det inte gör. Källa på det
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 He varmt. Skönt. Blir rökt regnbåge 🌈 på macka till middag å sen spackla lite till. Enormt hus de köpt!
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Just nu sa Fidden: Källa på det Att en tomtenisse skulle dö vid dylikt artighetsutbyte är en populär myt – men bara en myt. Alla vi som tror på tomtar, är ju förstås övertygade om deras odödlighet, eller hur?
Fidden Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Just nu sa slejnard: Att en tomtenisse skulle dö vid dylikt artighetsutbyte är en populär myt – men bara en myt. Alla vi som tror på tomtar, är ju förstås övertygade om deras odödlighet, eller hur? Lugnande ord. Men vilka kan det vara som dör istället? Tjeckisk dockteater är ett exempel på saker jag inte sett de senaste åren. Ska man vara orolig?
Fidden Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Måste erkänna att jag kanske är lite lite delaktig till det...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Är enmansbandet Erland fortfarande ett stående inslag? Ja, men han sitter numer. 1
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 2 timmar sedan sa Neosus: Det börjar spåra i flaskhalsen! 😄 Ja intressant. Ska hålla mig utanför 😄
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Usch vad tungt ändå målaryrket är. Glad jag slipper jobba med det på daglig basis. mvh mörad gås 🪿
Neosus Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 (redigerat) Min far var i det yrket på 70 80 talet. Själv vet jag knappt vad en pensel är. Redigerat 5 augusti 2023 av Neosus
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Du målar dock m d fina drag när du mixar. Fyllig å varm ton och sjyssta accenter. Sista versionen är guldförgylld och känns ”klar”, 😎
Neosus Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Det har hänt mycket sen dess. Lyssna igen vettja.. 😂 Men nu tror jag nästan den är klar. Ska låta den få marineras lite. Så slänger jag upp en wave sedan. Lyssna kritiskt på den senaste och säg vad du tycker.
slejnard Postat 5 augusti 2023 Postat 5 augusti 2023 Det ska jag göra under morgondagen. Spännande! nu bingen 👍😊
Dark Of Light Postat 6 augusti 2023 Postat 6 augusti 2023 Med tanke på magsjukan som enligt nyheterna florerar i fjällstationen på Kebnekaise, föreslår jag ett namnbyte till Kebnebajse. Kpd? 2
Fidden Postat 6 augusti 2023 Postat 6 augusti 2023 Domedagsprofetiorna om 1 dm regn har lugnat ner sig lite. Nu är det bara hälften. Får se var det landar när ovädret passerat.
CHAE Postat 6 augusti 2023 Trådstartare Postat 6 augusti 2023 16 timmar sedan sa Neosus: Det börjar spåra i flaskhalsen! 😄 Indeed precis som förr i världen🥹 Fattas bara att någon laddar upp ett blindtest så blir det spännande på riktigt.
Fidden Postat 6 augusti 2023 Postat 6 augusti 2023 Konstigt att inte usa gjort mål än. Svenskorna passar ju jättefint till dem hela tiden.
Dark Of Light Postat 6 augusti 2023 Postat 6 augusti 2023 Vinst, men det satt långt inne. Ren tur. Inget annat.
drloop (oregistrerad) Postat 6 augusti 2023 Postat 6 augusti 2023 Kul att de gick vidare. Nu har jag varit inne och härjat i en tråd på forat, ser att ni också varit där. Kul! 🙂
Recommended Posts