Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gamla tanten som bor bredvid ramlade omkull, kunde inte komma upp och ropade på hjälp. Tur att jag satt på balkongen och min kusin (som råkade passera) hörde. Tillkallade vaktmästare för dörröppning samt hennes dotter för vidare logistik. Nu är ambulansen där och ska ta med henne. 80+ och smått virrig, inget vidare när sådant här händer. Rena slumpen att det hela uppdagades. Annars hade hon legat där än. Ålderdomen kommer inte ensam, tänk på det ungdomar...  

• Gilla 4
Postat
On 8/1/2023 at 5:33 PM, Fidden said:

Den har nog aldrig funnits egentligen, men nay var ju inte på tårna när vi passerade 140-klustret.

Du kan va. Jag väntar på Saab-klustret detta år

• Haha 2
Postat

The weather iz kreiizeh. Nyss åskdån och ösregn, nu sol och vindstilla.

Skulle behöva styra åskovädret mot Järvafältet för att lugna ner stämningen där en smula kanske.

Postat
10 timmar sedan sa Dark Of Light:

Gamla tanten som bor bredvid ramlade omkull, kunde inte komma upp och ropade på hjälp. Tur att jag satt på balkongen och min kusin (som råkade passera) hörde. Tillkallade vaktmästare för dörröppning samt hennes dotter för vidare logistik. Nu är ambulansen där och ska ta med henne. 80+ och smått virrig, inget vidare när sådant här händer. Rena slumpen att det hela uppdagades. Annars hade hon legat där än. Ålderdomen kommer inte ensam, tänk på det ungdomar...  

Pra joppat, DåL!

6 timmar sedan sa slejnard:

Mellersta bonusungen har köpt hus. [...] KPD bjudes! 

Jamen dåså.

Postat
8 timmar sedan sa CHAE:

Pra joppat, DåL!

Fan vet. Rena slumpen att jag råkade sitta med 1 god pipa på balkongen. Så säger de att piprökning inte är nyttigt...

Kpd?

Postat

Är det verkligen sant att en tomte dör varje gång man nyser? Någon som är insatt i senaste forskningen i ämnet? Jag har inte hängt med de senaste åren.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.