Fidden Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Såg ni mitt Jedi-mindtrick där? I själva verket är det varken en bild på en ubåt eller en helikopter! 2
Neosus Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Jag ser det! Eller alltså jag ser inte det! MEN jag kan se det som jag inte ser! Eller jag ser ju inte det! Alltså!
Dark Of Light Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Den första tyckte jag verkade botten men den andra var toppen.
CHAE Postat 30 juli 2023 Trådstartare Postat 30 juli 2023 Först en Coronakris och nu en Korankris… #stayprepped
Fidden Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Såhär långt hann jag idag. Det är väl egentligen bara trummorna, basen och pianot som är som jag tänker mig. Även om jag inte är helt övertygad om pianot, som kanske bara skulle köra varannat anslag...? Resten går att slipa på en hel del. Och jag tänker att jag ska göra det. Men idén, är den god? Fick förresten äntligen användning av min gamla bild från när jag vikarierade i the supremes.
Neosus Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Ja idén är MYCKET bra! Kanske lite springreverb på pianot eller typ echo eller något sådant? Kanske? Jag gillar svänget i trummor och basen! 1
Fidden Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 4 minuter sedan sa Neosus: Ja idén är MYCKET bra! Kanske lite springreverb på pianot eller typ echo eller något sådant? Kanske? Jag gillar svänget i trummor och basen! Tack! Ja det blev ett jädrans gung. Springreverb ska provas, om jag hinner ifatt det. 1
slejnard Postat 30 juli 2023 Postat 30 juli 2023 Ska lyssna sen fidden! Spring ikapp verbet du så länge 😄
Fidden Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 Ett annat verb är kaffe. Eller om det är en substans. Mina kunskaper i grammatik är imperfekta. 1
Fidden Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 Vilken tillfällighet att kaffe kom på tal, för det är ju dags för det nu!
tordA Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 När du lagt av en mördarmök men glömt att kolla om nån är bakom dig
Fidden Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Då rör det sig om Star Träck där? The smell of Uranus.
Dark Of Light Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 2 minuter sedan sa slejnard: Vila 2 minuter sedan sa slejnard: Fötterna på armstödet på soffan ☺️ Är det renodlad ordergivning här nu alltså? Har Slej blivit Längstahs personliga tränare nu alltså? Är det så världsrankningen ligger nu alltså? Kpd alltså?
Dark Of Light Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 15 timmar sedan sa Fidden: Såhär långt hann jag idag. Det är väl egentligen bara trummorna, basen och pianot som är som jag tänker mig. Även om jag inte är helt övertygad om pianot, som kanske bara skulle köra varannat anslag...? Resten går att slipa på en hel del. Och jag tänker att jag ska göra det. Men idén, är den god? Fick förresten äntligen användning av min gamla bild från när jag vikarierade i the supremes. Äntligen fick jag lite tid över till lyssnandet. Riktigt bra det här! Finns utvecklings potential i arret. Bra låt och bra sång också. Fantastisk timing att kunna ta bilden exakt i ögonblicket när du tappade vänster örhänge! Vad är oddsen liksom? 1
Neosus Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 Vet inte om ni ens har tänkt på det där men.... ...det blir KPD på det! DET tänkte ni inte på!
slejnard Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 16 timmar sedan sa Fidden: Såhär långt hann jag idag. Det är väl egentligen bara trummorna, basen och pianot som är som jag tänker mig. Även om jag inte är helt övertygad om pianot, som kanske bara skulle köra varannat anslag...? Resten går att slipa på en hel del. Och jag tänker att jag ska göra det. Men idén, är den god? Fick förresten äntligen användning av min gamla bild från när jag vikarierade i the supremes. Skön låt fidden! 👍Britpop på svenska 1
Fidden Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Äntligen fick jag lite tid över till lyssnandet. Riktigt bra det här! Finns utvecklings potential i arret. Bra låt och bra sång också. Fantastisk timing att kunna ta bilden exakt i ögonblicket när du tappade vänster örhänge! Vad är oddsen liksom? Tack för lyssningen, ja arret ska ju kompletteras med de två damerna, om jag får tag på dem. 2 timmar sedan sa slejnard: Skön låt fidden! 👍Britpop på svenska Tackarrrr. Är detta britpop alltså? Kanske drog på med lite för mycket gitarrer, brassljuden lät förskräckligt 🙉
Neosus Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 Jo det är nog kanske lite britpop över det pga gitarrerna. Svårt att hitta rätt genrer. Pop? Själv har jag då ingenting i mitt huvud..
slejnard Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 Röka regnbåge? Jo minsann det går det också! 😎 ska bli gott. Klart 17.30.
Dark Of Light Postat 31 juli 2023 Postat 31 juli 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Vet egentligen inte men fick britpop i huvudet 🧐 Vem är Britt Pop och vad har hon i ditt huvud att göra!?
Recommended Posts