Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Såg ni mitt Jedi-mindtrick där? I själva verket är det varken en bild på en ubåt eller en helikopter!

• Haha 2
Postat

Först en Coronakris och nu en Korankris…

#stayprepped

Postat

Såhär långt hann jag idag. Det är väl egentligen bara trummorna, basen och pianot som är som jag tänker mig. Även om jag inte är helt övertygad om pianot, som kanske bara skulle köra varannat anslag...?

Resten går att slipa på en hel del. Och jag tänker att jag ska göra det. Men idén, är den god? 

Fick förresten äntligen användning av min gamla bild från när jag vikarierade i the supremes.

Postat

Ja idén är MYCKET bra! Kanske lite springreverb på pianot eller typ echo eller något sådant?

Kanske?

Jag gillar svänget i trummor och basen!  

• Tack! 1
Postat
4 minuter sedan sa Neosus:

Ja idén är MYCKET bra! Kanske lite springreverb på pianot eller typ echo eller något sådant?

Kanske?

Jag gillar svänget i trummor och basen!  

Tack! Ja det blev ett jädrans gung. Springreverb ska provas, om jag hinner ifatt det.

• Haha 1
Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Vila 

2 minuter sedan sa slejnard:

Fötterna på armstödet på soffan ☺️

Är det renodlad ordergivning här nu alltså?
Har Slej blivit Längstahs personliga tränare nu alltså?
Är det så världsrankningen ligger nu alltså?
Kpd alltså?

Postat
15 timmar sedan sa Fidden:

Såhär långt hann jag idag. Det är väl egentligen bara trummorna, basen och pianot som är som jag tänker mig. Även om jag inte är helt övertygad om pianot, som kanske bara skulle köra varannat anslag...?

Resten går att slipa på en hel del. Och jag tänker att jag ska göra det. Men idén, är den god? 

Fick förresten äntligen användning av min gamla bild från när jag vikarierade i the supremes.

Äntligen fick jag lite tid över till lyssnandet. Riktigt bra det här! Finns utvecklings potential i arret. Bra låt och bra sång också. Fantastisk timing att kunna ta bilden exakt i ögonblicket när du tappade vänster örhänge! Vad är oddsen liksom?

• Haha 1
Postat

Vet inte om ni ens har tänkt på det där men....

...det blir KPD på det! DET tänkte ni inte på! 

coffee.GIF.615af63fba6d7dd79a88678ea5fefa45.GIF

Postat
16 timmar sedan sa Fidden:

Skön låt fidden! 👍Britpop på svenska 

• Tack! 1
Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Äntligen fick jag lite tid över till lyssnandet. Riktigt bra det här! Finns utvecklings potential i arret. Bra låt och bra sång också. Fantastisk timing att kunna ta bilden exakt i ögonblicket när du tappade vänster örhänge! Vad är oddsen liksom?

Tack för lyssningen, ja arret ska ju kompletteras med de två damerna, om jag får tag på dem.

2 timmar sedan sa slejnard:

Skön låt fidden! 👍Britpop på svenska 

Tackarrrr. Är detta britpop alltså? Kanske drog på med lite för mycket gitarrer, brassljuden lät förskräckligt 🙉

Postat

Jo det är nog kanske lite britpop över det pga gitarrerna. Svårt att hitta rätt genrer. Pop? 

Själv har jag då ingenting i mitt huvud.. blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.