Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
11 timmar sedan sa Fidden:

Låter som du har nåt annat problem än jag brukar ha.

För mig länkar neo till nån knätofsmelodifilmklipp på skoj, några sidor senare länkar dol till nån breaking news angående typ att Svalbard sjunkit. Folk ba wow, rip alla.

Och jag ser bara knätofsmelodin i dols inlägg och antar att det klassas som nåt terrordåd eller nåt.

För mig skulle jag fylla i ett captcha. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att ta en tvåmila idag med. Men mina hundar tycker nog det är för varmt än så läge. Kan iofs planera så att de kan ta ett eller två dopp på vägen. Och det börjar ju bli svalare nu med redan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh! Varför sätta upp en mål på en sträcka att gå när man inte behöver det. Ger mig ut nu så får vi se hur långt det blev, till slut. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Har gjort en "resampling" av en stratta där jag fejkar dynamiken med hjälp av lite digitala fix. Blev rätt coolt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Fake news!

Måste vara ordentligt hjärntvättad jag, i så fall. Är ganska säker på att det var väldans soligt där jag gick... 

Blev bara en mil, då det var så mycket fake news att både jag och hundarna fick bråttom hem. För att dricka och äta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmmm tydligen så är det inte bara fake news, utan även ett datavirus som drabbar ens telefon. Ser ju rätt så soligt ut på denna selfie som jag råkade ta under promenaden.

20230729_193045.thumb.jpg.348ebcb608ee6931f7631e757e3a946b.jpg

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...