Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Första jobbpasset efter semester ikväll!

Postat
4 hours ago, Neosus said:

Waves suger! a025.GIF.455b02377c70d13fa436503d4b8ffecd.GIF

Uppdaterade Omni Channel och sen dess har mitt Cubase kraschat heeeeeeeeela tiden! 

Slutade använda Waves för flera år sedan. Ångrar det inte en sekund

Postat

God morgon! Sitter på tåget och är påvag för att träffa Snigel och hennes familj. 

Postat

KISS i Dalhalla var grymt kul att se. Inte den bästa upplevelsen musikmässigt, men jösses vilken show. Kul att man kände värmen från deras stora eldar enda upp där vi satt och fick en pytteliten regnskur över oss.

Postat

Retade några polare som var där dagen innan oss. Dels så hade de sämre väder, dels så såg de den näst sista spelningen KISS gjorde i Sverige. Vi hade bra väder och såg den allra sista spelningen KISS gjorde här. 

Postat

@-k9- Låter kul som fan alltsammans. Hoppas du har hälsan och säg ”hej” till Snigel från oss💚

• Tack! 1
Postat

Min trumhinna sprack så jag har inte sysslat med musik på ett tag. Men det var intressant att lyssna på musiken jag gjorde med ett öra som "stämnde om sig" beroende på hur mycket vätska och tryck det örat hade för stunden...

Postat
9 timmar sedan sa slejnard:

Bevis 😎

IMG_4085.jpeg

Cool! Har du lärt dig Photoshop? Tihi!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.