Dark Of Light Postat 10 juli 2023 Postat 10 juli 2023 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: Kan man säga att han sålt sig? Eller oss... Nåja, spelets regler... Skulle väl tro att Erdogan har fått dörren på glänt till ett EU medlemsskap och kanske löften om F 16 plan till sig. Redigerat 10 juli 2023 av Dark Of Light
CHAE Postat 10 juli 2023 Trådstartare Postat 10 juli 2023 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Eller oss... Nåja, spelets regler... Skulle väl tro att Erdogan har fått dörren på glänt till ett EU medlemsskap och kanske löften om F 16 plan till sig. Inga helikoptrar då…! You see what I did there?😎
CHAE Postat 11 juli 2023 Trådstartare Postat 11 juli 2023 21 timmar sedan sa slejnard: Jag skulle dragit på ett redigt slag med släggan så det säger smack. Litar inte på turken där för fem öre. Nu har ju Swärjehs statsminister minsann tagit i hand på det så nu måste det gälla, eller hur…?😏
slejnard Postat 11 juli 2023 Postat 11 juli 2023 1 timme sedan sa CHAE: Nu har ju Swärjehs statsminister minsann tagit i hand på det så nu måste det gälla, eller hur…?😏 Han har tagit i hand med många. Lovade Heidi Freid att inte ha samröre med SD bla. Nog om detta. KPD imorn?
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 (redigerat) Får en känsla av att Rick Beatos event inte kommer att vara lika kantat av biljettkaos som Taylor Swifts konsert. Fikade akffe och kamehlbular med kollegan häromdagen och hon var strålande själaglad över att ha fått en länk där hon högst eventuellt fick chansen att kunna hamna i kö till att kunna köpa en biljett. Galet var ordet, sa Bull. Jag tror att Längstahs osthevent kommer att behöva spons. Jag tänker, i första hand, Arla och teh Slej Exeperince aktivitetsland. Det är nämligen inte billigt med osthbricka och glödlampor till OH-apparaten☝ Redigerat 12 juli 2023 av CHAE 1
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Yes KPD Time Indeed!
Neosus Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 (redigerat) 1 timme sedan sa CHAE: Får en känsla av att Rick Beatos event inte kommer att vara lika kantat av biljettkaos som Taylor Swifts konsert. Fikade akffe och kamehlbular med kollegan häromdagen och hon var strålande själaglad över att ha fått en länk där hon högst eventuellt fick chansen att kunna hamna i kö till att kunna köpa en biljett. Galet var ordet, sa Bull. Jag tror att Längstahs osthevent kommer att behöva spons. Jag tänker, i första hand, Arla och teh Slej Exeperince aktivitetsland. Det är nämligen inte billigt med osthbricka och glödlampor till OH-apparaten☝ Men jag tror att det viktigaste ändå är självaste upplevelsen som räknas, oavsett om det blir en fylld globen eller ett litet gäng i en biktbås dagen efter... Det blir nog iallafall 4 av 5! Redigerat 12 juli 2023 av Neosus
Fidden Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 Idag kom gardinerna. Fick trixa lite för att få upp dem, men nu hänger de där. 1
Fidden Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 När jag borrade hål för skenan tog det stopp bakom gipsskivan. Det går vattenledningar till sprinklersystemet där, så de har väl satt nåt hårt för att skydda dem. Fick kapa av plugg och använda kortare skruv, men det håller uppe skenan än så länge iallafall. Får försöka låta bli att klättra för mycket i gardinerna.
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 (redigerat) 10 minuter sedan sa Fidden: Idag kom gardinerna. Fick trixa lite för att få upp dem, men nu hänger de där. Betyder det här att resten av grannskapet inte får njuta av dina dagliga nakentränings-sessioner längre?😢 Redigerat 12 juli 2023 av CHAE
Fidden Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 1 minut sedan sa CHAE: Betyder det här att resten av grannskapet inte får njuta av dina dagliga nakentränings-sessioner längre?😢 Det var ändå ingen som stoppade i nåt i myntinkastet när jag cyklade. 1
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 Är det bara jag som tänker på clownen Manne när man ser Fiddens träningscykel?
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 1 minut sedan sa Fidden: Det var ändå ingen som stoppade i nåt i myntinkastet när jag cyklade. Go fund-me?
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 Spännande hur långt SVT har kommit; datorer, ”grafiss” och kugghjul. Framtiden är nu och 1986 har aldrig varit närmare.
CHAE Postat 12 juli 2023 Trådstartare Postat 12 juli 2023 (redigerat) Kompisen har precis släppt musik på, Cabin Fever på Spotify❤️ Jag mixade, spelade elektrifierad basgitarr och Jon Rinneby mastrade. Redigerat 12 juli 2023 av CHAE
Neosus Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 9 minuter sedan sa CHAE: Kompisen har precis släppt musik på, Cabin Fever på Spotify❤️ Jag mixade och Jon Rinneby mastrade. Det låter varmt och det låter gött! Snyggt mixat! Jag delger er 5 av 5! 1
Neosus Postat 12 juli 2023 Postat 12 juli 2023 (redigerat) Skönt att lyssna på precis efter jag har mixat sönder en annan låt.. 👍 Redigerat 12 juli 2023 av Neosus
Recommended Posts