Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa CHAE:

För jävla gött röj! Dramatisk öppning och trevlig uppföljning. Lite smådarrigt när du inte riktigt pricksr topptonerna men det blir skönt Pugh-gung ändå👍🏼😎

(till skillnad från ”pung-gung”. Det är något helt annat det. Kanske DoL vill utveckla det?).

”Osläppt” innebär alltså att den här låten inte fått the coffe shits-treatment va?

Tack CHAE! Osläppt ini offentlighetens finrum. Ja det är nog lite Pugh känsla 😃

• Gilla 1
Postat

Måste banne mej köpa ett par nya monitorer. Annars kommer folk och sågar mig vid fotknölarna.. 

DET går ju inte för sig!

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Postat
10 minuter sedan sa Neosus:

Måste banne mej köpa ett par nya monitorer. Annars kommer folk och sågar mig vid fotknölarna.. 

DET går ju inte för sig!

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Köp en laptop i stället.

Postat (redigerat)

Bapelsinsafth.

Redigerat av CHAE
Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

He varmt Jåh! 

Det är gött!☀️😎

Tjälen har väl precis släppt däruppe va?😏

Postat
17 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vad blir årets julklapp 2023 då? Vad tror ni om samurajsvärdet i år!?🎅

Nej, jag spår att ”Rambokniven” kommer att få en revivial lagom till jul. Även den känd från Hobbex-katalogen😎

4 minuter sedan sa slejnard:

Värmebölja? 

Inget under +25 är värmebölja.

Postat

Tror på ett kit med en skvätt bensin, en Koran, en Erdogandocka, ett rep och ett paket jodtabletter.

Postat

NATO? Erdogan och Zwärjeh har nått en uppgörelse i frågan... Frågan är hur mycket bend over Kristiansson fick gå genom? Behövdes bitring? Glidsalva? Eller handlade det bara om en gammal hederlig avsugning..?

Postat
13 minuter sedan sa Dark Of Light:

NATO? Erdogan och Zwärjeh har nått en uppgörelse i frågan... Frågan är hur mycket bend over Kristiansson fick gå genom? Behövdes bitring? Glidsalva? Eller handlade det bara om en gammal hederlig avsugning..?

Kan man säga att han sålt sig? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.