Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Bluesskalan är min stöttepelare när det gäller gitarrspel. 

Samma här; kompisen (som intressant nog var klassiskt skolad) lärde mig den och sa

- Kan du bluesskalan kan du sola

(s☀️la?😳😂) till vad som helst och jäklar vad jag tragglade den där förbannade bluesskalan.

10 minuter sedan sa Dark Of Light:

Öl btw.

9 minuter sedan sa Dark Of Light:

Guinness, i fall ni undrar. julli-skaal.GIF

Fint ska det vara minsann😎

Postat

Har äntligen fått red dead redemption 2 att funka utan att krascha varje halvtimma, så jag är lite frånvarande just nu...

Postat
18 minuter sedan sa Fidden:

Har äntligen fått red dead redemption 2 att funka utan att krascha varje halvtimma, så jag är lite frånvarande just nu...

Så... Hur ofta kraschar den nu då?

Postat
5 timmar sedan sa Dark Of Light:

Så... Hur ofta kraschar den nu då?

Än så länge var ∞:e timme.

Postat
23 timmar sedan sa slejnard:

här kommer en till osläppt sommarsång 

För jävla gött röj! Dramatisk öppning och trevlig uppföljning. Lite smådarrigt när du inte riktigt pricksr topptonerna men det blir skönt Pugh-gung ändå👍🏼😎

(till skillnad från ”pung-gung”. Det är något helt annat det. Kanske DoL vill utveckla det?).

”Osläppt” innebär alltså att den här låten inte fått the coffe shits-treatment va?

• Tack! 1
Postat

När Grahn visar vart skåpet (och laptopen) ska stå, då är det allvar banne mig!

Postat (redigerat)
2 minuter sedan sa Neosus:

Jag kunde inte hålla mig! Förlåt! 😂

Tänkte först att det är dumt att mata trollet men det verkar, efter lite efterforskningar, vara genuint.

Jag har 5 av 5 att delge dig i betyg.

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.