slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2023 Snyckt joppat, Slej👍🏼 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 27 minuter sedan sa slejnard: How come? Av nån jävla anledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Ok 👍 åska å strömavbrott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Har ni ström där uppe!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Nej... Just det. Det är strömavbrott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Men när ni inte har det, har ni det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Nej, inte avbrott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Ström. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 1 minut sedan sa Dark Of Light: Men när ni inte har det, har ni det? Ja. Har ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Avbrottet varade inte länge. Pizzan blev bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Nu för ni mumsa fort, snart är det slut mumsat. 1 minut sedan sa slejnard: Avbrottet varade inte länge. Pizzan blev bra 👍 Lysande. Det är ett känsligt samhälle vi har... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Vi har egentligen ingen ström här uppe utan det är den där norrländska tystnaden som är fruktansvärt laddad... Schuu! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Ja, den ja. Den märker vi av här varje dag 😄 Schuu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 22 hours ago, slejnard said: Oftast använder jag ingen plugin när jag trackar. Tråkigt kanske men funkar för mig 😊 Har gjort så mycket i mina dagar. Men jag spelar på ett annat sätt när man inte har stärkare/sim med i lyssningen. Som då i sin tur gör att stärkarpluggen inte låter som jag vill..!? Svårt att förklara. Men säkert bara jag som är oerfaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Jag spelar med min pedal och då har jag det ljud jag vill ha från början men om jag måste byta ljud så måste jag spela in på nytt. Men det har jag inga problem med. Man kan dock spela in rent och distat samtidigt med min pedal men jag vet inte riktigt hur.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 57 minuter sedan sa Naymari: Har gjort så mycket i mina dagar. Men jag spelar på ett annat sätt när man inte har stärkare/sim med i lyssningen. Som då i sin tur gör att stärkarpluggen inte låter som jag vill..!? Svårt att förklara. Men säkert bara jag som är oerfaren Ja precis det blir lite annorlunda. Kul att laborera på olika sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 36 minuter sedan sa Neosus: Jag spelar med min pedal och då har jag det ljud jag vill ha från början men om jag måste byta ljud så måste jag spela in på nytt. Men det har jag inga problem med. Man kan dock spela in rent och distat samtidigt med min pedal men jag vet inte riktigt hur.. Låter smidigt! Ska testa spela in min pedal så småningom. Boss gt1000core. Den låter rätt bra i PA direkt och ännu bättre i fxloopen på smäkks peavy Classic 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Jag tror att du ska kunna använda din Boss som plugin i ditt musikprogram oxå! Då är det ju ännu smidigare. Kolla upp det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 13 minuter sedan sa Neosus: Jag tror att du ska kunna använda din Boss som plugin i ditt musikprogram oxå! Då är det ju ännu smidigare. Kolla upp det! Det ska jag göra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Men först en KPD 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2023 Korrekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Yep! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Idag är jag inte förbannad längre av någon anledning. Undrar om det beror på att jag drack kaffe idag... Det gjorde jag inte igår. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 ... av någon anledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Man kan gott vara förbannad utan anledning också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Utav någon anledning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2023 Dela Postat 6 juli 2023 Glömde ställa timern igår kväll, så jag råkade lyssna på flashback forever till 3:30. Ikväll ska jag lyssna på Ina Lundströms sommarprat istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts