Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 Ja jävlar i havet! * * * Respekt till DoL för att ha åkt luftballong! Tur att ni inte gick full Örnen med ballongen där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Demade Neural DSPs Mesa Boogie Mark IIC. Köpte direkt. Otroligt vad det låter bra med PRS:en. Bästa jag hört i pluggväg. blir nyfiken på Neurals resterande katalog. Har redan hört Quad Cortex och är råsåld. https://neuraldsp.com/plugins/mesa-boogie-mark-iic-suite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 5 minuter sedan sa Naymari: Demade Neural DSPs Mesa Boogie Mark IIC. Köpte direkt. Otroligt vad det låter bra med PRS:en. Bästa jag hört i pluggväg. blir nyfiken på Neurals resterande katalog. Har redan hört Quad Cortex och är råsåld. https://neuraldsp.com/plugins/mesa-boogie-mark-iic-suite Jag har Cory Wong för pop funk rock och nolly mer åt metal. Använt dom i alla mina låtar sen några år. Riktigt nöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Quad cortex är ALLA pluggar i hårdvara. Dock väldigt dyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 20 minuter sedan sa CHAE: Ja jävlar i havet! * * * Respekt till DoL för att ha åkt luftballong! Tur att ni inte gick full Örnen med ballongen där. Jag har flygt drake 🤓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Grym ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 19 minuter sedan sa slejnard: Jag har flygt drake 🤓 Heeey duuu, det kanske vore något för ditt Teh Slej Experience-aktivitetsland?! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 1 hour ago, slejnard said: Jag har Cory Wong för pop funk rock och nolly mer åt metal. Använt dom i alla mina låtar sen några år. Riktigt nöjd! Fattar! tycker den låter bättre när man kör i standalone ist. för plugin. Lägre latency också, upplever du samma? använder Loopback i RME Totalmix så kan jag spela in som det vore en riktig stärk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 50 minuter sedan sa slejnard: Grym ju! A golden oldie... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 1 timme sedan sa CHAE: Ja jävlar i havet! * * * Respekt till DoL för att ha åkt luftballong! Tur att ni inte gick full Örnen med ballongen där. De första säg, 50 metrarna var något pulshöjande men sen... Underbart. Tystnaden (utom när brännarna är på förstås) är mäktig. Man ser rätt mycket vilt och annat när man flyger ljudlöst över skogar. Landningen är mer som en slags mer eller mindre kontrollerad krasch. Kul att ha gjort. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 4 minuter sedan sa Naymari: Fattar! tycker den låter bättre när man kör i standalone ist. för plugin. Lägre latency också, upplever du samma? använder Loopback i RME Totalmix så kan jag spela in som det vore en riktig stärk Inte egentligen testat standalone men tycker ändå det är försumbar latency direkt i DAW. Oftast använder jag ingen plugin när jag trackar. Tråkigt kanske men funkar för mig 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 6 minuter sedan sa Dark Of Light: A golden oldie... De e de den e e den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 22 minuter sedan sa Dark Of Light: […] Landningen är mer som en slags mer eller mindre kontrollerad krasch. […] Ja precis är det så jag tänker Slejs drakflygarextravaganza! En tre nummer för liten tisha med texten ”You survived teh Slej Dragon Smasher” delas sedan ut bland de eventuellt överlevande (?) deltagarna. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Legenden växer... (that's what she said) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Idag är jag förbannad av nån jävla anledning. 🤬 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Lysande! Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2023 1 timme sedan sa Fidden: Idag är jag förbannad av nån jävla anledning. 🤬 🫶🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 36 minuter sedan sa Dark Of Light: Lysande! Kpd? Ja varför inte!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 1 timme sedan sa Fidden: Idag är jag förbannad av nån jävla anledning. 🤬 How come? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Varit å fått massage. Bra m d friskvårdsbidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Å nu åskar det 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Va gö ni är frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Ska göra hemgjord pizza idag 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Blir gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Oförhappandes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2023 Dela Postat 5 juli 2023 Möjligen 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts