Fidden Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 31 minuter sedan sa CHAE: …å andra sidan åskade det här i går. I dag har det bara kommit korta skurar och så har det dragit igång med att blåsa. För jävligt; jag vill ha minst 26 grader och strålande sol. Jag är mycket missnöjd. Max 26°C för mig, men då måste det fläkta lite. Jag gillar smatter mot rutan och porlandet i bäcken utmed stigen efteråt. Kanske inte lika mycket som vågskvalp eller klunkandet mot en båt, men det är inte långt därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 Ser ni! EN PT! Fidden goes DoLly style Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2023 1 timme sedan sa Fidden: Ser ni! EN PT! Fidden goes DoLly style Grattis till PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 Grattis fidden! Stort 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Max 26°C för mig, men då måste det fläkta lite. Jag gillar smatter mot rutan och porlandet i bäcken utmed stigen efteråt. Kanske inte lika mycket som vågskvalp eller klunkandet mot en båt, men det är inte långt därifrån. Läste satser porrandet och kukandet. Men då är jag ganska trött å. Mycket som ska grejas i huset mellan campingturerna. Imorn ska jag dock hitta tid att sjunga litt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2023 34 minuter sedan sa slejnard: Läste satser porrandet och kukandet. […] Inte bara Grahn som got the Urge uppenbarligen…🙄 In the words of Ingvar Storm; ”För att byta samtalsämne när det blir pinsamt…” Har du provat Weber-grillen än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 Förlåt. Ja två gånger. Den levererar riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 12 minuter sedan sa CHAE: Inte bara Grahn som got the Urge uppenbarligen…🙄 MÄH!! Jag är heeelt och hållet oskyyyyyyyldig! Såatte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 (redigerat) Snuskhummrar... Redigerat 3 juli 2023 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2023 🤦🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli 2023 Dela Postat 3 juli 2023 1 timme sedan sa slejnard: Förlåt. Ja två gånger. Den levererar riktigt bra! Men du skulle ju byta samtalsämne sa vi ju! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 9 timmar sedan sa Fidden: Men du skulle ju byta samtalsämne sa vi ju! 😠 Förlåt. kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 ☕️ regnar ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Yep! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: ☕️ regnar ☕️ Regnar det kaffe?!? 49 minuter sedan sa Neosus: Yep! Paraply är värdelöst; regnponcho eller ett regnställ is teh weij tå go! Redigerat 4 juli 2023 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Jåh! Jag hade en väder beständig jacka med luva när jag gick ut i förmiddas! Det fonkade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Såhär gick det senast jag använde en "väderbeständig" jacka. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 Det är en liten ljus fläck på arm-mudden på ärmen som sitter på armen som håller uppe handen som håller i kameran. Där var det tydligen torrt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 12 minuter sedan sa Fidden: Det är en liten ljus fläck på arm-mudden på ärmen som sitter på armen som håller uppe handen som håller i kameran. Där var det tydligen torrt. Från början tänkte jag ”det där var väl inte så farligt” men så läste jag om the dry spot…🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 (redigerat) Denna använder jag! https://www.zalando.se/threadbare-allvaedersjacka-schwarz-thc22t05s-q11.html Redigerat 4 juli 2023 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 42 minuter sedan sa Fidden: […] …och efter att @Fidden klarat sig relativt helskinnad på årets musikfestival är det alltså ”projektilspya” som ska in på vågrätt tolv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 1 timme sedan sa CHAE: Regnar det kaffe?!? Nej det gör det inte. Tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 1 timme sedan sa CHAE: Regnar det kaffe?!? Paraply är värdelöst; regnponcho eller ett regnställ is teh weij tå go! Eller s🌞l. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2023 33 minuter sedan sa slejnard: Nej det gör det inte. Tyvärr. :sad face: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2023 Dela Postat 4 juli 2023 23 minuter sedan sa CHAE: :gråtronk face: 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts