Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 Man undrar ju om det blev någon gasolgrill eller en äktenskaplig kris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2023 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2023 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Man undrar ju om det blev någon gasolgrill eller en äktenskaplig kris. Det blev någon sorts kompromiss; Slej köpte grillen (och får sköta den) medan sambon drar upp fina fisken. Bra arbetsfördelning👍🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 Låter rimligt... Hon är en erkänt duktig fiskare. Det har ju till och med funnits filmbevis för den saken i Längstah förr om åren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 (redigerat) Kanske kunde han inkorporera grillen till sitt Teh Slej Ägghsperience!? Jag ser framför mig en scen. Där står grillen, kanske flera bredvid varandra. Gaskranarna vrids diskret upp. Man börjar höra Wagner i högtalarna. Slej dyker upp framför grillarna iklädd endast en nyinköpt stetsonhatt och militärbrallor. Han håller sitt "Aj jdasth laww teh smäll åf näipalm inn teh mårning..." tal. Sedan tänds gnistan som tänder gasen och whooosh! Ett mindre imponerande eldhav skapas. Kanske kunde han komplettera showen med en mindre RC helikopter som surrar fram och tillbaka framför publiken. Bara för att komma i stämning. Redigerat 30 juni 2023 av Dark Of Light 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 (redigerat) 1 timme sedan sa Dark Of Light: Man undrar ju om det blev någon gasolgrill eller en äktenskaplig kris. Det blev en Weber Q1200 😋😲Liten å nätt! https://www.weber.com/SE/sv/51010069.html Redigerat 30 juni 2023 av slejnard 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Det blev en Weber Q1200 😋😲Liten å nätt! https://www.weber.com/SE/sv/51010069.html Vem visste att ¯\_(ツ)_/¯ är en grill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 Inte grilla på balkongen så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2023 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2023 52 minuter sedan sa tordA: Inte grilla på balkongen så... SLEJ STYLE!!😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2023 Dela Postat 30 juni 2023 2 timmar sedan sa tordA: Inte grilla på balkongen så... Redneck centralheating. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Glöm inte att dricka kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2023 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Oh.. Jag glömde kaffet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Jag sa ju åt dig! 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Attans Pattans! Men nu sitter jag iallafall med en kopp och kanelgifflar i truten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 ...fast inte samtidigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Eller jo, sitter ju samtidigt.. Alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 VAGOTT 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Å jag ränner på skithuset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2023 Slej glömde inte kaffet och har åkt på the coffee shits. Jag vill nog go full DoL här och konstatera att allt hänger ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Här blir det ugnspannkaka och golf. Berätta nu hur det hänger ihop. 🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 ...eller alltså de va kaffe i koppen. Men nu är den tom! Koppen alltså! Kaffet har dragit vidare mot andra...vahettere..... verktyg...i kroppen... Alltså! Och nu ligger koppen i diskbaljan! Som är full! Alltså inte koppen utan diskbaljan! Är full! Med diskvatten! Alltså! Så nu kan vi gå vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2023 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2023 42 minuter sedan sa Fidden: Här blir det ugnspannkaka och golf. Berätta nu hur det hänger ihop. 🧐 Ugns-ka-boomcookie är ju en relativt platt historia, right? Therefore; discgolf!🙂 My work here is done. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 44 minuter sedan sa Fidden: Här blir det ugnspannkaka och golf. Berätta nu hur det hänger ihop. 🧐 Ugnspangkaka= Golf. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2023 Dela Postat 1 juli 2023 Tack, tack. Man vill ju vara tydlig. 2 timmar sedan sa slejnard: Å jag ränner på skithuset! Det började som en skakning på nedre däck? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts