Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jösses vad gott det är med snudd på frysta vindruvor och vattenmelon så här års. Har skruvar upp kylen till 11 och får frukten riktigt kall. 

Postat (redigerat)

Jösses vad gott det är med snudd på fryst bärs och vodka så här års. Har skruvat upp kylen till 12 och får ölen riktigt kalla. 

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Har lite svårt att få stråkar att låta helt naturliga när jag programmerar i MIDI. Men jag tror att jag börjar få koll nu. Hur låter dessa stråkljud? Först bara Cello, sen tillkommer kontabas, violin och fiol efter hand. Är inte så mycket att hänga i granen rent musikaliskt men jag hoppas på att det börjar låta mera naturtroget nu. 

https://on.soundcloud.com/BDSu2

• Gilla 1
Postat
48 minuter sedan sa -k9-:

Har lite svårt att få stråkar att låta helt naturliga när jag programmerar i MIDI. Men jag tror att jag börjar få koll nu. Hur låter dessa stråkljud? Först bara Cello, sen tillkommer kontabas, violin och fiol efter hand. Är inte så mycket att hänga i granen rent musikaliskt men jag hoppas på att det börjar låta mera naturtroget nu. 

https://on.soundcloud.com/BDSu2

Har dålig koll på stråkar, men visst kunde man tänka sig att en kvartett kunde spela så här. Men mest gött att höra att du gör musik 👍

• Tack! 1
Postat
11 minuter sedan sa Fidden:

Har dålig koll på stråkar, men visst kunde man tänka sig att en kvartett kunde spela så här. Men mest gött att höra att du gör musik 👍

Fonkar det för dig?

Så orättvist! ☹️

Postat
6 minuter sedan sa Fidden:

Eller är det en AI som löper amok? Vem vet.

2 minuter sedan sa Fidden:

Eller den vanliga disinformationen.

Man kan int va säker på någonting numera.. ☹️

Postat

Kanske man skulle äta opp krämen man har handlat? Oxå?

Man ska äta opp det man handlar! De e ba så de e!

Funderar på att handla nya monitorer förresten. Är trött på att inte veta vad jag gör.. blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

...men sedan ska man ju äta opp monitorerna oxå! blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Aja! Det löser sig nog på någe vis! 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

drloop (oregistrerad)
Postat

Yeah! 

Det här gänget skall jag lira med.

Postat
29 minuter sedan sa Fidden:

Wagnergruppen har lite fishy business pågång i Ryssland verkar det som.

Jo men det de gör i Afrika är också skrämmande. De har ju nästan polisstater som Wagnergruppen hyrs för att styra i vissa afrikanska länder. 

Postat
50 minuter sedan sa Neosus:

Länken fonka int! 

Nu då? 

Postat
40 minuter sedan sa Fidden:

Ska få ordning på min barytongitarr och min sjusträngade så att jag kan lira gura istället. Är ju mera hemma på den plan än på orkestrering och så. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.