Fidden Postat 22 juni 2023 Dela Postat 22 juni 2023 Skönt ändå att det regnar vatten i år och inte 200-300 personer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 juni 2023 Dela Postat 22 juni 2023 5 minuter sedan sa Fidden: Skönt ändå att det regnar vatten i år och inte 200-300 personer. Ja eller regnar män! Åja det behövs en rejäl rotblöta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 22 juni 2023 Dela Postat 22 juni 2023 3 timmar sedan sa slejnard: Yo! Nej vi har inte några planer på att åka så långt. Blir kortare turer med numera husvagnen. Hade varit kul att ses men men. Rapportera gärna vad du tycker om gubbarna Jo det är nice att semestra nära hemmet ibland med. Blir ju inte så stressigt att hinna dit man vill och så då. Har inte jätte stora förväntningar på Kiss, men tycker det ska bli kul att se dem just i Dalhalla. Blev ju än mer intressant nu när de påstår att de ska ha sin allra sista spelning någonsin i år. Så det blev nog sista chansen att se dem. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 22 juni 2023 Dela Postat 22 juni 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Prognosen säger regn imorgon. 47,9mm!!! Känns inte upplyftande att gigga i parken. Vanligtvis brukar det komma 200-300 personer men lär inte komma många imorn Tänkte skriva att om så många personer kommer samtidigt så är det nog inte vatten det är frågan om. Men det vore ju för äckligt att skriva det, så jag låter bli. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 22 juni 2023 Dela Postat 22 juni 2023 Blev bjuden på midsommarparty, men med folk som jag inte har kul med om jag inte dricker. Testade en 2,8 och känner mig söndersupen. Så det blir nog ingen fest och ingen mer öl någonsin. Känns det som just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Lite synd ändå, nu när du har ett sånt partytrick och allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 9 timmar sedan sa Fidden: Djupt. Där gick luften ur mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 10 timmar sedan sa Neosus: Sådana däringa brillor ska jag banne mej skaffa sedan nångång i framtiden! Då kanske man ser större ut.. Eller ser bättre ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Zebra ut. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Framför allt ut. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Kpd avklarat. Nu ska jag vila i 6 veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Ja. Glad midsommar pd! Nu är det bara att invänta julen. Så att man kan invänta sommaren varpå det är midsommar igen och sedan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 9 timmar sedan sa -k9-: Tänkte skriva att om så många personer kommer samtidigt så är det nog inte vatten det är frågan om. Men det vore ju för äckligt att skriva det, så jag låter bli. Bo Kacke var en djävel att ta emot folk som kom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Jo glad MIDIsommar på er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Varje år såhär års dyker denna ljudupptagning upp ett flertal gånger i mitt flöde. Har nog postat den här ett flertal gånger med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Ovanligt midsommarväder... S🌞l. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Värkligen! Det kom lite regnskvitter när jag gick ut för att posta ett brev och handla! Nu fanns det aprikoskräm så det köpte jag och sedan köpte jag mer kaffe och mjölk OCH gifflar men jag köpte även GB Sandwich! Jodå så att ääh... Nog om mej och till den viktigaste frågan av dom alla... Hur är det med dej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Bra! regn här. Ca 50 pers i publiken 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 50 pers är väl inte så dumt ändå! Bättre än ingen! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 51 minuter sedan sa Neosus: 50 pers är väl inte så dumt ändå! Bättre än ingen! 👍 Riktigt bra med tanke på regnet! Nu ska vi strax till Skellefteå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 (redigerat) Ja, tänk om ingen kommer. Lite som kaffe utan grädde. Nu kom det enligt uppgift lite grädde i alla fall. Lite udda midsommarfiranden där uppe i landet. Ska det vara hedniskt så ska det, men vem är jag att döma... Å andra sidan så har vi ju de där små grodjävlarna som enligt uppgift ska vara roliga att titta på. Sådant här går inte att förklara för folk utifrån. - Ja, alltså folk samlas och kommer till musik ackompanjemang och sedan dansas det runt en fallosymbol, ja barnen också och det sjungs om grodor. Redigerat 23 juni 2023 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 1 timme sedan sa Neosus: GB Sandwich DET var länge sedan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 När jag äter sill äter jag en hel burk. Alltså inte själva burken då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 55 minuter sedan sa Fidden: När jag äter sill äter jag en hel burk. Alltså inte själva burken då. Men ändå en hel burk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 En annan slags burk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Gurkburk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Ansiktsburk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Kakburk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Dvs en burk gjord av kakor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 juni 2023 Dela Postat 23 juni 2023 Ansiktsburk förresten, är det en sådan där burka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts