Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023

CHAE

Recommended Posts

Annons

I mitt tycke är det där en gravplats. Inte ett ställe man ska vallfärda till. Sparsamt med besök, möjligtvis i forsknings syfte. 

I sin girighet för att stilla rastlösheten hos ett fåtal skulle det dykas med en farkost som inte ens är lämplig för dessa dyk. Man ska ha respekt för dessa djup.

Major fail, på så många sätt.

Kpd?

Dela på andra sajter

Nice med ett akustikfixat rum. Blev sugen på att göra klart mitt rum med. Det bygget hamnade lite längre ner på att-göra-listan förra året. Behöver egentligen bara köpa bokhyllor från Jysk och isolering för att bygga absobeterna. Har ju billiga diffutions paneler som jag redan köpt för några år sedan. 

Dela på andra sajter

Var också inne på att bygga egna absorbenter ett tag, men logistiken blev för komplicerad när man inte är bilburen. 

Sista paketet med 2/3 av absorbenterna kom idag. Nu är det bara gardinerna kvar, och ett par bokhyllor för naturlig diffusion. 

Plus att jag måste laga några borrhål som träffade nåt hårt.

Dela på andra sajter

25 minuter sedan sa slejnard:

Vem är det? Vars var han? Vi spelade tillsammans med Syndromet i Lomtjärn, Älvsbyn 

Det var han som gjorde shoreline på Woodstock innan han gifte sig med Janis Joplin och blev president i USA.

• Haha 1
Dela på andra sajter

Drygt! Var iväg och handlade färskpotatis och sill. När jag kom hem igen så märkte jag att jag läcker ur operationsärret igen. 

Men är tydligen inte farligt och kan vara bra att jag läcker ut vätskan. Så länge jag inte får symtopm som feber eller så kan jag avvakta och kontakta kirurgen i Falun när helgen är över. 

Så jag får lite på de helande krafterna i sill och potatis så länge. 

Dela på andra sajter

Hur blev det med Kiss i Dalhalla Slej? 

Jag ska dit med en av de polare jag känt längst och med min styvfar. Vore kul att ses där en sväng. Även om ni bara råkar vara i krokarna med er husbil med såklart. 

Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Var också inne på att bygga egna absorbenter ett tag, men logistiken blev för komplicerad när man inte är bilburen. 

Sista paketet med 2/3 av absorbenterna kom idag. Nu är det bara gardinerna kvar, och ett par bokhyllor för naturlig diffusion. 

Plus att jag måste laga några borrhål som träffade nåt hårt.

Jag beställer hem vissa av byggvarorna på en gång istället. Annat kan jag ta på min elektiska lådcykel. Blir någon extra vände med den. Men jag har ändå inte råd att köpa allt på en gång just nu. Så det passar mig bra med flera turer ändå. 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa -k9-:

Hur blev det med Kiss i Dalhalla Slej? 

Jag ska dit med en av de polare jag känt längst och med min styvfar. Vore kul att ses där en sväng. Även om ni bara råkar vara i krokarna med er husbil med såklart. 

Yo! Nej vi har inte några planer på att åka så långt. Blir kortare turer med numera husvagnen. Hade varit kul att ses men men. Rapportera gärna vad du tycker om gubbarna 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.