CHAE Postat 7 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2023 Rätt dålig dag faktiskt. G’natt ya’ll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 oktober 2023 Dela Postat 7 oktober 2023 Jag gick och lade mig för en timma sen, men inte fan hjälpte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 oktober 2023 Dela Postat 7 oktober 2023 Torbjörn var så nöjd. Lions-ordförande OCH solarieägare. Och imorgon blir det bridge-blandning. Ibland är livet bra underbart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Morn å KPD. -3 ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 10 timmar sedan sa Fidden: Torbjörn var så nöjd. Lions-ordförande OCH solarieägare. Och imorgon blir det bridge-blandning. Ibland är livet bra underbart. Jag blev oförhappandes och alldeles ohemult sugen på choklad när jag såg bilden. Närmare bestämt en chokladtomte, ity det är jul snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag blev oförhappandes och alldeles ohemult sugen på choklad när jag såg bilden. Närmare bestämt en chokladtomte, ity det är jul snart. Kanske går att lansera en ny produkt annars, chokladnobelpristagare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2023 ”Cakewalk”… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Gjorde en lasagne pd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Kanske går att lansera en ny produkt annars, chokladnobelpristagare. Choklad med krisp. Mmm... Mortuary. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Inatt har jag icket kunnat sova pga idiot grannar... så jag har varit jävligt sur och grinig idag. Men det gick över när jag gick ut på en mini promenad och handlat en påse bilar. Bland annat! Intresse klubbhelvete antecknar antar jag.. Jävla rövarslen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 ..eller det har inte riktigt gått över än. Men snart så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Usch vad irriterande 😡 neosus! Ge dom ett Bm7-5 på hög volym tillbaka! Glad att slippa jobbiga grannar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Ja verkligen! Blä.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Ja fy för den lede! Ska man orka byta till vinterdäck månntro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Jodå du orkar! Så är det gjort sedan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 ...fast det är väl å andra sidan, några plusgrader ett tag till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Eller nä det är där nere och snusar... i graderna alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 Här i "söder" är det något varmare men jag har ingen bil å andra sidan... så jag slipper sånt jox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2023 18 timmar sedan sa CHAE: Rätt dålig dag faktiskt. G’natt ya’ll Ja alltså, det var ju också en förbannat sopig PT🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 1 timme sedan sa Neosus: Jodå du orkar! Så är det gjort sedan! Jag orkade. Bytt är bytt! Skönt styrkepass. Ja ingen snö ännu men kan komma förbi snart. Såg förresten ett gäng svanar 🦢 landa på ängen 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 25 minuter sedan sa CHAE: Ja alltså, det var ju också en förbannat sopig PT🙄 Vad har hänt? Tänker du på kriget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 32 minuter sedan sa CHAE: Ja alltså, det var ju också en förbannat sopig PT🙄 Det måste få vara sopigt ibland oxå. Allt kan ju inte vara på topp.... eller ja alltså. Ja. Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 7 minuter sedan sa slejnard: Jag orkade. Bytt är bytt! Skönt styrkepass. Ja ingen snö ännu men kan komma förbi snart. Såg förresten ett gäng svanar 🦢 landa på ängen 😊 Ni bor bra till! Kan tänka mig att ni ser djur hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 37 minuter sedan sa slejnard: Vad har hänt? Tänker du på kriget? Don´t mention the war! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 30 minuter sedan sa Neosus: Ni bor bra till! Kan tänka mig att ni ser djur hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 32 minuter sedan sa Neosus: Ni bor bra till! Kan tänka mig att ni ser djur hela tiden. Ja jag ser ofta djur. Igår var där två koltrastar på gården som käkade rönnbär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Hmmm 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 En olifant! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 oktober 2023 Dela Postat 8 oktober 2023 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts