Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

VÄLKOMNA TILL LÄNGSTAH 2023

Go nuts….!

Enligt DoL är en varning på sin plats!
Denna tråd kan innehålla stötande inslag, blinkande ljus, knepiga klipp och en hel del viktigt trams!
Ord och uttryck som nämns: PT, kpd, kaffe, osth, jag jagar inte men, kpd, kaffe, snögght, JVM, auto-correct, kpd, kaffe, öl, smörgås, fisk, Australien. Skrev jag kaffe? Kpd.

B5416EB5-1244-4B3B-A4E4-1CC4879980DC.jpeg

Redigerat av CHAE
  • Tack! 1
  • CHAE pinned this inlägg
Annons
Postat

Snackat med äldsta brorsan i telefon i ~1 timme, det drog iväg - rent av kan vi ha en 2023-semsterhelg planerand, men nu... trött... Gott nytt eller så bara god natt!

• Tack! 1
  • CHAE ändrade titeln till Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023
Postat

Jaha, det sedvanliga nyårskaoset infinner sig på längstafronten. Och äldstebröder i telefon. Sjukt frikyrkligt.

Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Hedvig.jpg.de4209ea7a804179ac193dce897c98b6.jpg

That’s the spirit!

Snacka om att bli ugglad❤️

Postat
5 timmar sedan sa tordA:

Ett nytt år hotar oss...

men bara det finns kaffe så är jag nöjd.

Jag önskar er alla en(två) god fortsättning!!! 

Det samba!

• Gilla 1
Postat
15 minutes ago, Fidden said:

Vadådå?

Glömde bort att sälja mina aktier i Swedish match innan de avnoterades. Ska bli spännande och se vad som händer nu…?

Postat
13 minuter sedan sa Naymari:

Glömde bort att sälja mina aktier i Swedish match innan de avnoterades. Ska bli spännande och se vad som händer nu…?

Morris betalar väl för dina aktier får man anta. Men ja, sånt där är alltid spännande. 

Postat
1 minute ago, Fidden said:

Morris betalar väl för dina aktier får man anta. Men ja, sånt där är alltid spännande. 

Det är vad jag antar

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.