L_E_D Postat 29 december 2022 Postat 29 december 2022 https://soundcloud.com/user-862550928-832789479/miami-express Ny låt - Miami Express. Feedback uppskattas 🙂
cRiTza Postat 1 januari 2023 Postat 1 januari 2023 Hej rätt mysig låt, inte riktigt min genre, ja är mer melankolisk i min smak, denna låter lite mer chromeo och för glad tycker den låter ganska bra proddad men saknar 20% för att bli 100% homogen i sitt sound (mina %satser här vettu 🥸) Tycker rösten behöver upp aningen, behöver lite mer reverb, basen ner kanske lite istället sen behövs fler dubbar på körer i bakgrunden, mer matta där
L_E_D Postat 4 januari 2023 Trådstartare Postat 4 januari 2023 On 2023-01-01 at 23:37 sa cRiTza: Hej rätt mysig låt, inte riktigt min genre, ja är mer melankolisk i min smak, denna låter lite mer chromeo och för glad tycker den låter ganska bra proddad men saknar 20% för att bli 100% homogen i sitt sound (mina %satser här vettu 🥸) Tycker rösten behöver upp aningen, behöver lite mer reverb, basen ner kanske lite istället sen behövs fler dubbar på körer i bakgrunden, mer matta där Nu är den färdigmixad och mastrad. Rösterna högre och mycket mer körer. Är ingen vän av reverb. Tycker IYF är mycket trevligare 🙂 ...och Chromeo. Dom är ju grymt bra! Tack för lyssningen.
Flizzaff Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Jag är heller ingen vän av reverb och i mina lurar låter allt detta väldigt bra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.