Sonniboy (oregistrerad) Postat 5 december 2022 Postat 5 december 2022 (redigerat) Har suttit i DAGAR nu och försökt fått till denna låt! Tycker själv att jag har fått till melodin men jag vet inte vad som behövs läggas till eller tas bort då jag suttit för länge med den för att själv märka det. Tack på förhand 🙂 Redigerat 18 maj 2023 av Sonniboy
slejnard Postat 6 december 2022 Postat 6 december 2022 Låter enligt mallen för EDM. Några ljud skär för mycket för min smak. Lite för vasst och pumpande. Intressant melodi!
slejnard Postat 8 december 2022 Postat 8 december 2022 (redigerat) Lite smått nonhcahalant av TrådSkapare att inte ge svar på feedback. Att Starta nya trådar efteråt går tydligen. Av mig får du ingen mer feedback Sonniboy. Tack och hej! Redigerat 8 december 2022 av slejnard la till och tog bort 1
Sonniboy (oregistrerad) Postat 8 december 2022 Postat 8 december 2022 (redigerat) Mjo hade tänk skära ner lite på ljuden sorry ifall jag varit inaktiv, försöker svara så gott jag kan Redigerat 9 december 2022 av Sonniboy
Flizzaff Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 I min smak för stötigt och ryckigt men man får väl ha fördrag då du sagt att låten inte är färdig. Jag gillar ej ljudbilden; ett kallt och tunt ljud ljuder i mina lurar. Jag har en trea att delge i betyg.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.