Noa Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 Hej! gjorde denna precis. Inte helt 100 på ljuden eller mixingen men skulle behöva lite feedback på hur den skulle kunna bli bättre. Tack på förhand! ZAMBOKA.mp3
Anatta Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 1 timme sedan sa Noa: Hej! gjorde denna precis. Inte helt 100 på ljuden eller mixingen men skulle behöva lite feedback på hur den skulle kunna bli bättre. Tack på förhand! ZAMBOKA.mp3 Som grund håller den väldigt bra tycker jag. Men testa att filtrera pianot i introt så det smyger sig fram. Sen sänka volymen på leadet. Testa också att använda mer pads etc för den där fylligare känslan och även mer ljud så allt blir mer ihophängande.
Noa Postat 20 november 2022 Trådstartare Postat 20 november 2022 3 minuter sedan sa Anatta: Som grund håller den väldigt bra tycker jag. Men testa att filtrera pianot i introt så det smyger sig fram. Sen sänka volymen på leadet. Testa också att använda mer pads etc för den där fylligare känslan och även mer ljud så allt blir mer ihophängande. Ska definitivt göra det med pianot, Tack! Och som du säger behövs fyllas ut med, tycker du mixingen funkar eller något som behövs ändras?
Anatta Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 17 minuter sedan sa Noa: Ska definitivt göra det med pianot, Tack! Och som du säger behövs fyllas ut med, tycker du mixingen funkar eller något som behövs ändras? Nja asså det låter absolut inte dåligt. däremot en del frekvenser som krockar, dels i leadet är det i mina hörlurar väldigt moddigt så ta bort en del low och även mid frekvenser där. Öven i pianot men inte så värst mkt. Sen försök hitta topparna och skär ner på de . 1
Flizzaff Postat 30 november 2022 Postat 30 november 2022 Jag hör ett bra fragment till något sen mer utvecklat. Sång skulle inte skada för låten håller inte som instrumental och jag kan delge en trea i betyg.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.