Anatta Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 (redigerat) Tjena, Skulle behöva ha lite feedback på den här låten. Vet inte riktigt vad som behöver förbättras så vore evigt tacksam om någon kunnig här kunde ge mig lite råd. Vad tycker ni om arret o melodin och sådär också?? strings.mp3 strings.mp3 Redigerat 20 november 2022 av Anatta
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 Det går inte att spela upp ljudet för mig, Märkligt...
Anatta Postat 20 november 2022 Trådstartare Postat 20 november 2022 48 minuter sedan sa -k9-: Det går inte att spela upp ljudet för mig, Märkligt... ska fixa direkt!!
Anatta Postat 20 november 2022 Trådstartare Postat 20 november 2022 2 timmar sedan sa -k9-: Det går inte att spela upp ljudet för mig, Märkligt... Fixat!!
Anatta Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 20 minuter sedan sa mixamannen: Stråkpaden var lite överambitiös och jobbig. Saknar så klart sång. Måste väl finnas nån sångare tycker jag. Lugna partiet: där har du det som låten skulle kunna funka att bygga på, där har du ju känsla. Går att sjunga på också."Riktiga trummorna" funkar inte alls tycker jag. menar du paden i introt? tycker du inte trummorna i droppet passar alls? är det jag som är dålig eller för jag tyckte de gav en jäkligt soft känsla. Men verkligen tack för din feedback!!
Flizzaff Postat 30 november 2022 Postat 30 november 2022 Här förväntar jag mig att sång ska komma men icke... Jag tycker att i grunden är detta bra gjort. Jag betygsätter där uppe.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.