slejnard Postat 18 november 2022 Postat 18 november 2022 Hej! Tänkte att vi samlar årets nya julsånger i en tråd. Vad tror ni om det? Jag släppte dessa idag. Har tidigare varit med i forumets tävlingar. 1
oioioi Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Först tänkte jag påpeka att det är slagsida åt höger kanal, men sedan vände jag på lurarna och tyckte då att det var åt andra sidan. Tydligen har min förkylning inte riktigt släppt. 1
inafool Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Vi har ett band som heter The Grinch som gör om julsånger lite. Här är vår andra skiva, den första kom bort men är på väg tillbaka. 1
slejnard Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 1 timme sedan sa oioioi: Först tänkte jag påpeka att det är slagsida åt höger kanal, men sedan vände jag på lurarna och tyckte då att det var åt andra sidan. Tydligen har min förkylning inte riktigt släppt. Ok. Ja det där är då ingenting jag tänkt på när jag mixade. Tror den är rätt centrerad. Det jag brukar göra är att ha gitarrerna lite olika % utpanorerade. Kanske det du upplever? krya på förresten och tack för lyssningen 😊
oioioi Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 1 hour ago, slejnard said: Ok. Ja det där är då ingenting jag tänkt på när jag mixade. Tror den är rätt centrerad. Det jag brukar göra är att ha gitarrerna lite olika % utpanorerade. Kanske det du upplever? krya på förresten och tack för lyssningen 😊 Det jag menade var att mina öron är olika förkylningstäppta, och därmed uppfattar ljud olika. Vänster öra hör inte basen alls.
slejnard Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 10 minuter sedan sa oioioi: Det jag menade var att mina öron är olika förkylningstäppta, och därmed uppfattar ljud olika. Vänster öra hör inte basen alls. Fasen vad skumt. Kan det vara nåt skräp i öronen, provat revaxör? Du kanske ska kontakta 1177 och be om råd.
oioioi Postat 22 november 2022 Postat 22 november 2022 13 hours ago, slejnard said: Fasen vad skumt. Kan det vara nåt skräp i öronen, provat revaxör? Du kanske ska kontakta 1177 och be om råd. Idag har det släppt. Jag hör basen med båda öronen och upplever ingen slagsida i låtarna!
slejnard Postat 22 november 2022 Trådstartare Postat 22 november 2022 40 minuter sedan sa oioioi: Idag har det släppt. Jag hör basen med båda öronen och upplever ingen slagsida i låtarna! Perfekt 🤩
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.