Anatta Postat 6 november 2022 Postat 6 november 2022 (redigerat) hej. Detta är en remix jag gjort av en låt men muteade vocalsen eftersom man inte får lägga upp remixer och det enda jag vill ha feedback på är melodi, chords och arret. Tycker att jag lyckats väldigt bra och har fått bra respons av kompisar och sådär men skulle vilja veta vad ni kunniga här på forumet också tycker. Hoppas ni gillar det!! no vocals.mp3 Redigerat 6 november 2022 av Anatta
Flizzaff Postat 7 november 2022 Postat 7 november 2022 18 timmar sedan sa Anatta: melodi, chords och arret Bra alltihop. Låten smyger igång och byggs successivt upp med spännande saker. Låten håller som instrumental.
Anatta Postat 7 november 2022 Trådstartare Postat 7 november 2022 3 minuter sedan sa Flizzaff: Bra alltihop. Låten smyger igång och byggs successivt upp med spännande saker. Låten håller som instrumental. Tack så hemskt mycket! Hur låter mixningen??
Flizzaff Postat 8 november 2022 Postat 8 november 2022 (redigerat) I mina hörlurar låter mixningen utmärkt. Redigerat 8 november 2022 av Flizzaff Missade.
Anatta Postat 8 november 2022 Trådstartare Postat 8 november 2022 6 timmar sedan sa Flizzaff: I mina hörlurar låter mixningen utmärkt. Tack vad najs!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.