Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
4 minuter sedan sa Pär Nord:

Snyggt lyft!

Tack som fan! Glädjer att höra. Vad tycker du om melodin och det unika i det hela. Låter jag för mycket som all standard-house??

• 3 veckor senare...
Postat

hej A! jag ska lyssna noga nu i helgen (och läsa på om musikstilen) ngt jag inte haft tid med, därför det sena svaret. ROCK ON! eller nåt liknande

Postat
On 2022-11-12 at 15:16 sa Pär Nord:

hej A! jag ska lyssna noga nu i helgen (och läsa på om musikstilen) ngt jag inte haft tid med, därför det sena svaret. ROCK ON! eller nåt liknande

tack så jättemycket!

• 1 månad senare...
Postat

Låter ganska mycket som en tidig demoversion av en SHM låt. 
Jag tycker följande:

beatet låter bra, men resten behöver jobbas på.

lyssna på greyhound t.ex.

vad har den låten som din saknar?

Bl.a. mycket mer jobb lagt på djupet i låten och dynamikskillnader skapade av olika ljud.

Samt noga utvalda ljud, man letar ljud/jobbar på ljudet tills det låter fett, och det kan ta lång tid tycker jag.

mycket layering/automation små nyanser ger en helhet som låter intressant 

Postat

Låten är i mina öron lite sönderhuggen då trumkompet kommer och går ibland. Låten är för seg-startad. Men jag tycker att det är en fyra i betyg. Det finns potential. 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.