glenna Postat 22 oktober 2022 Postat 22 oktober 2022 TIME.mp3 Lägger in en till av bara farten för ev. lite konstruktiv kritik.
HomerJSimpsson Postat 23 oktober 2022 Postat 23 oktober 2022 Det är ju riktig music ju ! Visst är det en låt av en Rock-Opera ?Jag vill höra resten också ! Finns inte ? Men gör en då, du kan ju !
glenna Postat 23 oktober 2022 Trådstartare Postat 23 oktober 2022 Tack för kommentarer! HomerJSimpson, he he jag har skrivit musik till en musikal som heter "Blod" men i en helt annan genrer
HomerJSimpsson Postat 24 oktober 2022 Postat 24 oktober 2022 Du vet att den blev riktig bra, och jag håller helt med. Varför får man aldrig se sånt här på svt ? Och i skolan ? Ungarna måste ju få veta att Kpop och EDM och gangstarap inte är allt i denna värld. Tänk om det även fanns en 'Making off' till den här, vilken utbildning det skulle bli ! För ett tag sen började jag på en liten teaterpjäs, lite åt spoken word hållet, men det tog stopp pga allt annat. Nu har jag fått lust att fortsätta med den. Tack !
glenna Postat 24 oktober 2022 Trådstartare Postat 24 oktober 2022 3 timmar sedan sa HomerJSimpsson: Du vet att den blev riktig bra, och jag håller helt med. Varför får man aldrig se sånt här på svt ? Och i skolan ? Ungarna måste ju få veta att Kpop och EDM och gangstarap inte är allt i denna värld. Tänk om det även fanns en 'Making off' till den här, vilken utbildning det skulle bli ! För ett tag sen började jag på en liten teaterpjäs, lite åt spoken word hållet, men det tog stopp pga allt annat. Nu har jag fått lust att fortsätta med den. Tack ! Vi är ett gäng med glada amatörer, mycket jobb men skitkul. Hoppas att du fortsätter med ditt projekt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.