glenna Postat 21 oktober 2022 Postat 21 oktober 2022 INSANE (What's Going On In Ukraine).mp3 Jag har tyvärr ingen gångbar sångröst, men skulle uppskatta kritik på mix och låt-idé.
VayzeriA Postat 21 oktober 2022 Postat 21 oktober 2022 36 minuter sedan sa glenna: INSANE (What's Going On In Ukraine).mp3 3.08 MB · 14 nedladdningar Jag har tyvärr ingen gångbar sångröst, men skulle uppskatta kritik på mix och låt-idé. Lyssnade lite kort. Låter fint. "gungvänligt" och rösten passade bra. Går att utveckla med dubbling, harmonier och och.....en käftsmäll (skämt åsido). Tycker den har potential. 👍
slejnard Postat 21 oktober 2022 Postat 21 oktober 2022 Helt klart gångbar röst! Bra låt! Mixmässigt skulle jag sänka syntharna nån db och höja gitarrerna. Blir lite ljudmatta och saknar dynamik. Annars riktigt bra jobbat 👍
91:an Postat 24 oktober 2022 Postat 24 oktober 2022 Komposition helt i min smak! Tycker det låter bra och sången likaså. Snyggt med gitarrens lir i övergångarna!
Flizzaff Postat 27 oktober 2022 Postat 27 oktober 2022 (redigerat) Trevlig låt och ingen fara med sången. I min öron en bra mixning. Redigerat 27 oktober 2022 av Flizzaff Glömde.
glenna Postat 27 oktober 2022 Trådstartare Postat 27 oktober 2022 7 timmar sedan sa Flizzaff: Trevlig låt och ingen fara med sången. I min öron en bra mixning. Tack, Flizzaff
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.