fredrikberg Postat 11 oktober 2022 Postat 11 oktober 2022 Hej! har blivit klar med en låt som heter ”Ett år” Min dotter Julie har ritat bilden till omslaget.
HomerJSimpsson Postat 13 oktober 2022 Postat 13 oktober 2022 Spotify jävlas med inlogg igen, så jag har bara hört lite av början. Verkar vara riktig bra.
fredrikberg Postat 13 oktober 2022 Trådstartare Postat 13 oktober 2022 10 timmar sedan sa HomerJSimpsson: Spotify jävlas med inlogg igen, så jag har bara hört lite av början. Verkar vara riktig bra. Hej! Tack! Hoppas det löser sig med ditt Spotify. Bästa hälsningar Fredrik
Flizzaff Postat 14 oktober 2022 Postat 14 oktober 2022 Skönt att här höra något som inte låter så helsyntetiskt. Det lilla fragment jag hör här låter bra. Tydlig sång och så vidare. Skönt jordnära sound.... Du kan kanske lägga hela låten här? för jag har också fiasko med Spotify.
fredrikberg Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Postat 14 oktober 2022 5 timmar sedan sa Flizzaff: Skönt att här höra något som inte låter så helsyntetiskt. Det lilla fragment jag hör här låter bra. Tydlig sång och så vidare. Skönt jordnära sound.... Du kan kanske lägga hela låten här? för jag har också fiasko med Spotify. Hej! Tack så mycket! Jag provar att lägga en fil här så får vi se om den går att lyssna på. Bästa hälsningar Fredrik EttÅr.mp3
Fidden Postat 14 oktober 2022 Postat 14 oktober 2022 Snyggt! Speciellt när de ofiltrerade instrumenten kommer in. Lite sent kanske, precis när låten kommit igång börjar den avslutas igen. Men det gör inte så mycket, eftersom man kan spela den en gång till. Riktigt trevlig röst som påminner lite om nån, kanske Colin Hay. Gillar att den får ta så mycket plats.
fredrikberg Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Postat 15 oktober 2022 20 timmar sedan sa Fidden: Snyggt! Speciellt när de ofiltrerade instrumenten kommer in. Lite sent kanske, precis när låten kommit igång börjar den avslutas igen. Men det gör inte så mycket, eftersom man kan spela den en gång till. Riktigt trevlig röst som påminner lite om nån, kanske Colin Hay. Gillar att den får ta så mycket plats. Tack så mycket! kul att du uppskattade variationerna. Det är filtrerade och distade akustisk gitarr, elgitarr och bongos i början. Har funderat på om det skulle varit ett längre parti när allting kommer igång. Ska ta med mig den tanken till nästa låt. Har inte lyssnat på Colin Hay även om jag har hört talas om honom, men kollade in nu. Fin musik. Tack för tipset. Bästa hälsningar Fredrik
Erik dP Postat 15 oktober 2022 Postat 15 oktober 2022 Jag lyssnade på den uppladdade filen då jag inte har Spotify. Bra låt. Fin stämning.
fredrikberg Postat 16 oktober 2022 Trådstartare Postat 16 oktober 2022 20 timmar sedan sa Erik dP: Jag lyssnade på den uppladdade filen då jag inte har Spotify. Bra låt. Fin stämning. Tack! Roligt att du lyssnade. 28 minuter sedan sa Avan: Stämningsfullt, skön rytm, behaglig röst. Snyggt! Tack så mycket! Kul att höra. Bästa hälsningar Fredrik
slejnard Postat 16 oktober 2022 Postat 16 oktober 2022 Spotify funkar bra här. Skön låt! Du har bra röst och din dotter har gjort ett fint omslag. Gillar att rösten är mixad så torr.
fredrikberg Postat 16 oktober 2022 Trådstartare Postat 16 oktober 2022 1 timme sedan sa slejnard: Spotify funkar bra här. Skön låt! Du har bra röst och din dotter har gjort ett fint omslag. Gillar att rösten är mixad så torr. Tack ska du ha! Superkul att du gillar låten. Det är kul att dottern tecknar. Hon är även med på tvärflöjt ibland när det behövs. /Fredrik
fredrikberg Postat 19 oktober 2022 Trådstartare Postat 19 oktober 2022 41 minuter sedan sa mixamannen: Jäkligt bra! Du borde höras på radio. Tack! Kul att du tycker det. Det hade varit roligt såklart men inte helt lätt. Bästa hälsningar Fredrik
Nbient Postat 19 oktober 2022 Postat 19 oktober 2022 Skön låt. Bra sång. Gillar de filtrerade percussiva ljuden. Sätter lite extra krydda. snyggt jobbat 💪
fredrikberg Postat 20 oktober 2022 Trådstartare Postat 20 oktober 2022 23 timmar sedan sa Nbient: Skön låt. Bra sång. Gillar de filtrerade percussiva ljuden. Sätter lite extra krydda. snyggt jobbat 💪 Hej! Tack för feedback. Roligt att du gilllar produktionen. Bästa hälsningar Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.