Letar nya hörlurar främst för musikproduktion och mixing. Spelar aldrig in instrument eller så utan kör allt digitalt.
Har använt Sennheiser hd280 i några år men vill nu testa något nytt.
Så neutrala som det går helst.
Prisklass 2500 och neråt.
Jag har kikat och läst om Beyerdynamic dt770 och dt990 men har förstått att de är ganska ljusa, de höga frekvenserna. Men kanske inget som bör vara en avgörande faktor..? De verkar populära dock.
Focal listen professional fångade mitt intresse också.
Min nivå på musik är inte alls professionell men jag mixar så gott som uteslutet i hörlurar och vill därför ha några avsedda för just det.
Open back eller inte?...Det är också en fråga som verkar skilja en del människor.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
HBaeck
Letar nya hörlurar främst för musikproduktion och mixing. Spelar aldrig in instrument eller så utan kör allt digitalt.
Har använt Sennheiser hd280 i några år men vill nu testa något nytt.
Så neutrala som det går helst.
Prisklass 2500 och neråt.
Jag har kikat och läst om Beyerdynamic dt770 och dt990 men har förstått att de är ganska ljusa, de höga frekvenserna. Men kanske inget som bör vara en avgörande faktor..? De verkar populära dock.
Focal listen professional fångade mitt intresse också.
Min nivå på musik är inte alls professionell men jag mixar så gott som uteslutet i hörlurar och vill därför ha några avsedda för just det.
Open back eller inte?...Det är också en fråga som verkar skilja en del människor.
7 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.