Glassy (oregistrerad) Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 seek bromance remix by glassy.mp3 seek bromance remix by glassy 2.mp3
Flizzaff Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Nu har jag inte tillgång till mina hörlurar och har fått lyssnat till mina spröda dåliga laptophögtalare. Jag hör ingen större skillnad på låtarna, men det förefaller mig att den andra låten är en smula renare. Har du olika mixning i låtarna? Jag återkommer nog då jag får tid att koppla in min studio och då lyssna till ett maffigare ljud i hörlurarna.
Flizzaff Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Nu har jag rätt ljud. Jag hör ingen större skillnad på de två. ?? De två låter lika bra.
Glassy (oregistrerad) Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 42 minuter sedan sa Flizzaff: Nu har jag rätt ljud. Jag hör ingen större skillnad på de två. ?? De två låter lika bra. första har 1 takt trummor i början och andra har 2
Flizzaff Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Okej. Jag hörde att sången kom in lite senare på en version men det är hugget som stucket. Ingetdera stör.
Glassy (oregistrerad) Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 1 timme sedan sa Flizzaff: Okej. Jag hörde att sången kom in lite senare på en version men det är hugget som stucket. Ingetdera stör. ok så du menar det är lika bra vilket som
Glassy (oregistrerad) Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 2 minuter sedan sa Flizzaff: Ja. Ok tack föresten hur gammal är du
Glassy (oregistrerad) Postat 27 september 2022 Postat 27 september 2022 2 minuter sedan sa mixamannen: Jag är 93. aa verkligen
Flizzaff Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 Oj! Ska man tro på 93? Med tanke på mitt tidigare ordval så ifrågasätts det hur gammal jag är. Jag läste, förr, mycket 1800-tals litteratur och har säkerligen lite språklig miljöskada från den tiden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.