Oricco Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 (redigerat) Tja, Jag har släppt min första låt med egna vocals och önskar feedback som man kan ta med sig till framtida releaser :D Spelade in videon på semester vid en sjö söder om Borås :) Youtube: Spotify: Redigerat 18 september 2022 av Oricco
slejnard Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 Snygg video och gott hantverk! Kanske att det ligger för mycket effekter på alltihop. Testa till framtiden att ha en del ljud torrare. Framförallt basljud. Mixen pumpar lite väl mycket också känns det som. Kör i vind! 1
Flizzaff Postat 24 september 2022 Postat 24 september 2022 Låter lite luddigt och sönderhackat. "Man" vill nog ha lite mer driv i låten. Nja det var inte riktigt min melodi men du verkar kunna spela och sjunga. 1
Oricco Postat 26 september 2022 Trådstartare Postat 26 september 2022 Tack för er feedback! Det hjälper mycket när man går på nästa projekt att få någons kommentar om inte har hört låten innan 🙂 Vad menar du med "sönderhackat" om du kan förklara lite mer? 😄 Är inte jag som sjunger, hyrde in en från Fiverr som hjälpte mig med det samt skrev lite av texten 🙂
Flizzaff Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Hur ska man förklara? Det är inget riktigt driv och beat i låten, vilket jag saknar. Mer kontinuitet är önskvärt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.