Jump to content
Annons

New York


Pellesnusk

Recommended Posts

Jag sticker till New York i morgon på en liten semester. Har varit där förut så jag har lite koll på läget....men inte tillräckligt. Så min fråga är: någon som har något kul att tipsa om? Någon klubb/bar/restaurang/bakgata/glasskiosk/tunnelbanestation/skivaffär/venerisk sjukdom som man bara inte får missa när man är där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

världens koolaste jazzklubb: 55Bar (på 55:e gatan). sitt i knät på wayne krantz och mike stern när de röjer järnet i sin replokal. hundra spänn inträde, max, o då får man två drinkar på köpet.

tonic. grym klubb/konsertlokal om man gillar marc ribot, john zorn, sonic youth, mm. bästa konsertprogrammet jag sett!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Har för mig att det ska finnas en grym Hardhouse club i NY, Håll utkik efter en neonskylt med texten "POLYSEXUAL" 😄

EDIT: Stavfel

Eller så gör man så att man håller sig borta från allt som har med hardhouse att göra och kilar till Shelter istället...

EDIT: Missade ett ord...

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att det ska finnas en grym Hardhouse club i NY, Håll utkik efter en neonskylt med texten "POLYSEXUAL" 😉

EDIT: Stavfel

Eller så gör man så att man håller sig borta från allt som har med hardhouse att göra och kilar till Shelter istället...

EDIT: Missade ett ord...

*host* musikrasist *host*

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant tråd då jag själv sticker i September,

men det är ju ett tag till så fortsätt att fylla på tråden tack! =)

Fler tips och idér mottages med glödje!

//S

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta Dig för att gå på rockklubbar när "svenska storheter" spelar där. Då är det bara svenskar med hemlängtan där plus Bjurman, Virtanen och ett par gubbar till som skriver att "New York-borna togs med storm"!

Veneriska sjukdomar vet jag inte men mul- och klövsjukan skall vara ganska kul att ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Har för mig att det ska finnas en grym Hardhouse club i NY, Håll utkik efter en neonskylt med texten "POLYSEXUAL" 😉

EDIT: Stavfel

Eller så gör man så att man håller sig borta från allt som har med hardhouse att göra och kilar till Shelter istället...

EDIT: Missade ett ord...

*host* musikrasist *host*

Nädå... Det där var mest ironi faktiskt 😛 Men jag måste erkänna att jag tycker att hardhouse är lite töntigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Du får tycka precis vad du vill bara du inte förolämpar mig 😆

Tack för instruktionerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...