Anatta Postat 10 september 2022 Postat 10 september 2022 Tjena, gjort denna demo och skulle vilja veta vad ni tycker om melodi och arr etc. är själv väldigt nöjd med mycket men vet inte riktigt vad som behöver förbättras. Tar tacksamt emot förslag:) raw demo.mp3
Fidden Postat 11 september 2022 Postat 11 september 2022 Riktigt snyggt. Men det känns bara som ett intro, bygg på med en vers, ett break och repetera introdelen som grund för refrängen? Sen sång på det, så blir det toppen. Något basigt kanske det är, men det kanske är meningen.
DionHarris Postat 11 september 2022 Postat 11 september 2022 Hej! Du tappar låten vid 0.49 där det händer ett brejk jag inte fattar. Fortsätt jobba med låten.
slejnard Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Ja du är duktig och har talang. Jobba mer med dynamik i dina låtar så tar du det en nivå ytterligare. 👍
Anatta Postat 17 september 2022 Trådstartare Postat 17 september 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ja du är duktig och har talang. Jobba mer med dynamik i dina låtar så tar du det en nivå ytterligare. 👍 Tack snälla, hur menar du med dynamiken??
Anatta Postat 17 september 2022 Trådstartare Postat 17 september 2022 On 2022-09-11 at 11:33 sa Fidden: Riktigt snyggt. Men det känns bara som ett intro, bygg på med en vers, ett break och repetera introdelen som grund för refrängen? Sen sång på det, så blir det toppen. Något basigt kanske det är, men det kanske är meningen. Tack så mycket. Ja det är ju bara en demo men ska jobba vidare med denna!!
Anatta Postat 17 september 2022 Trådstartare Postat 17 september 2022 On 2022-09-11 at 12:24 sa DionHarris: Hej! Du tappar låten vid 0.49 där det händer ett brejk jag inte fattar. Fortsätt jobba med låten. Ja men jag hade råkat mutea ett instrument där. Därav att de är så konstigt break.
slejnard Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 10 timmar sedan sa Anatta: Tack snälla, hur menar du med dynamiken?? Att låta musiken andas, inte spela lika hårt på instrumenten genom låten.
Flizzaff Postat 24 september 2022 Postat 24 september 2022 Jag har inget emot basigheten. Låten kanske inte är helt fullbordad men det låter bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.