Anecha Postat 10 september 2022 Postat 10 september 2022 En preview bootleg som jag hittat i en av mina mappar. Gjorde klart den ganska nydligen och diggar känslan. För er som undrar varför ni kanske känner igen låten ibörjan så har jag samplat blessed percussion i introt. Aja, vad tycks? Kan tyvärr inte förbättra kvaliteten på acapellan men tycker det funkar med lite rostig kvalitet på bootlegs. Har därför även lagt lite dist på mastern för att acapellan och instrumentalen ska mixa bättre. Blir glad för all feedback så det är bara att slänga ut era tankar!
Anecha Postat 13 november 2022 Trådstartare Postat 13 november 2022 (redigerat) Måste fixa acapellan så den ligger helt i takt men här har vi länken jag försökte dela förut: Har inte lagt den i takt än för jag är super laaaat och inte orkat jobba på just denna. Tröttnat på slingan duvet heh. Redigerat 13 november 2022 av Anecha
Flizzaff Postat 14 november 2022 Postat 14 november 2022 Ja lite mer framstående sång tack. Det låter jättebra.
Anecha Postat 15 november 2022 Trådstartare Postat 15 november 2022 Tack för tipsen o tack! Fan va soft.. Blev lite mer sugen på att bygga klart den nu.
Anecha Postat 17 november 2022 Trådstartare Postat 17 november 2022 (redigerat) Har försökt fixa acapellan och gjort en test version av andra versen. Vad tycker ni? Har fortfarande inte dragit ner basen dock. Länk: Redigerat 17 november 2022 av Anecha
Flizzaff Postat 30 november 2022 Postat 30 november 2022 En livlig låt som låter entusiastisk. Låter nordamerikanskt. Lite mer sångtext önskas då låten blir instrumental för länge. Om man reducerar det instrumentala partiet så blir det en femma i betyg. 1
Anecha Postat 5 december 2022 Trådstartare Postat 5 december 2022 (redigerat) Tack Flizzaff! Jag testar att cutta ner som du säger. Tänker du på när stringsen spelas eller i versen? Redigerat 5 december 2022 av Anecha
Flizzaff Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Partiet efter första versen (eller refrängen) spelas för länge. Det låter som ett solo där skulle platsa, men uteblir. Stringsen har jag inget emot. Nu har jag lyssnat igen och låten är fantastisk! 1
Anecha Postat 8 januari 2023 Trådstartare Postat 8 januari 2023 Tack så jätte mycket! Ska se vad jag kan göra. Var ett tag sen jag jobbade på den nu, funderar på rella en test version på Soundcloud så folk kan lyssna och kommentera.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.