Pär Nord Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 Giving Up The Ghost.mp3 Ska de va mer gitarrer? Kanske en kanon á la Dahlbäck? Ä texten för deppi? Inte faen vet ja.
HomerJSimpsson Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 Den är redan bra, jag gillar basen, men det känns som nånting saknas ... mandolin, banjo, fiol och en 12strängare ? 1
slejnard Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 Härligt Pär! Tycker också det låter bra som det är nu. Skönt stuk, bra jobbat! 1
Pär Nord Postat 20 augusti 2022 Trådstartare Postat 20 augusti 2022 Man tackar! Och jo, en (loopad) banjo har åkt in och ut några gånger. Tänkte fråga svärsonens far, en professionell banjoist, men han bet precis i gräset. Sorgligt. En vederstygglig sexsträngad banjo hänger på väggen som dekoration men använder jag den blir jag cancellerad av "BAANJO Banjo" (Banjo Alliance Against New Jokes On the Banjo) och måste be om ursäkt till både Steve Martin och Bela Fleck. På Twitter! Annars bliir ett "banjofilter" installerat på min YouTube-kanal. Huga...
Flizzaff Postat 21 augusti 2022 Postat 21 augusti 2022 Bra låt men det kanske fattas något fill-in instrument.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.